کاپیتان هادی نوروزی

 

روحش شاد و یادش گرامی باد

 

-------------------------------------------------

 

کاپیتان هادی نوروزی          24  ابدی

 

[ شنبه 18 مهر 1394برچسب:, ] [ 15:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

توافق اولیه پرسپولیس با فرانسیسکو و رودریگو

توافق اولیه پرسپولیس با فرانسیسکو و رودریگو

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

 مهدی خواجوند در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس افزود: مذاکرت با ژاوو فرانسیسکو و ماکسوئل رودریگو از صبح امروز در محل باشگاه پرسپولیس انجام شد و دو طرف در مرحله توافقات اولیه هستند.

وی افزود: این دو بازیکن برای تست پزشکی اعزام می‌شوند و بعد از حضور در محل تمرین و اعلام کادر فنی، نسبت به انعقاد قرارداد اقدام خواهد شد.

بنابر اعلام روابط بین‌الملل باشگاه؛ فرانسیسکو متولد سال 1986 با 183 سانتیمتر قد، بازیکن خط حمله است و سابقه بازی در لیگ‌های بلغارستان و ژاپن را دارد. همچنین رودریگو 29 ساله با 171 سانتیمتر قد، بازیکن دفاعی و خط میانی است که قابلیت بازی در جناحین چپ و راست را دارد. رودریگو سابقه بازی در لیگ کره را نیز در کارنامه دارد.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:12 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اینتر و رم به دنبال ستاره فوتبال اوکراین

اینتر و رم به دنبال ستاره فوتبال اوکراین

یوهن کونوپلیانکا

یوهن کونوپلیانکا

 یوهن کونوپلیانکا و باشگاه دنیپرو هنوز بر سر تمدید قرارداد این بازیکن به توافق نرسیدند .

اسکای ایتالیا خبر از علاقه باشگاه های رم و اینتر به جذب یوهن کونوپلیانکا داده است . این بازیکن پیشنهاد تمدید قرارداد باشگاه دنیپرو را رد کرده و پدرش خبر از احتمال جدا شدن وی در ژانویه داده است .

طبق گزارش اسکای باشگاه دنیپرو در ژانویه برای این بازیکن حدود ۱۰ میلیون یورو طلب خواهد کرد . وینگر ۲۵ ساله از ستاره های فوتبال اوکراین بشمار می آید و سال گذشته در آستانه پیوستن به باشگاه های انگلیسی قرار داشت .

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:12 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سیدصالحی به استقلال خوزستان پیوست

سیدصالحی به استقلال خوزستان پیوست

مهدی سید صالحی

مهدی سید صالحی

سیدمهدی سیدصالحی به دنبال جدایی‌اش از تیم فوتبال سایپای البرز با مسئولان باشگاه استقلال خوزستان مذاکراتی انجام داد و امروز (شنبه) پس از حضور در خوزستان و صحبت‌های نهایی با مسئولان این باشگاه قراردادش را امضا کرد.

قرارداد مهاجم جدید تیم فوتبال استقلال خوزستان تا پایان لیگ چهاردهم است و سیدصالحی از بازی‌های هفته آینده می‌تواند به عبدالله ویسی و تیمش کمک کند. قرارداد این بازیکن نیز قرار است پس از شروع رسمی نقل‌وانتقالات نیم‌فصل که از دوشنبه (دهم آذرماه) آغاز می‌شود در هیئت فوتبال استان خوزستان به ثبت برسد.

سیدصالحی که امروز نتوانست در تمرینات استقلال خوزستان شرکت کند، از فردا (یکشنبه) در مراحل آماده‌سازی شاگردان ویسی حضور پیدا می‌کند.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:11 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مسی و نیمار در بین 10 ورزشکاری که نامشان در اسپانیا بیشتر سرچ میشود!

مسی و نیمار در بین 10 ورزشکاری که نامشان در اسپانیا بیشتر سرچ میشود!

نیمار و لیونل مسی

نیمار و لیونل مسی

دو بازیکن از بارسلونا و سرمربی سابق این تیم در میان 10 ورزشکاری قرار گرفته اند که در اسپانیا نام آنها نسبت به ورزشکاران دیگر بیشتر سرچ میشود .

 
لیونل مسی بازیکن آرژانتینی  و نیمار جونیور بازیکن برزیلی بارسلونا به ترتیب رتبه های 3 و 6 این جدول را به خود اختصاص داده اند .


نکته ی جالب قرار گیری نام تیتو ویلانووا سرمربی فقید بارسلونا در این لیست است . بر اساس این گزارش تیتو ویلانووا پس از مسی در رتبه ی چهارم جای گرفته است .

 
در رتبه ی اول این لیست مایکل شوماخر قرار دارد . شوماخر راننده ی فرمول 1 , مدتی پیش در حادثه ای به کما رفت اما حالا سلامتی اش را باز یافته است و همین مساله بی تاثیر در قرارگرفتنش در صدر این جدول نبوده است . لیست زیر مربوط به جستجوی کاربران کشور اسپانیا در سال 2014 است .

1. مایکل شوماخر

2. کریستیانو رونالدو

3. لیونل مسی

4. تیتو ویلانوا

5. ایکر کاسیاس

6. نیمار

7. رافائل نادال

8. جیمز رودریگز

9. فرناندو آلونسو

10. یاگو لاملا

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

عکس روز: اولین عکس دسته جمعی تاریخ باشگاه بارسلونا

عکس روز: اولین عکس دسته جمعی تاریخ باشگاه بارسلونا

بازیکنان بارسلونا

بازیکنان بارسلونا

 باشگاه بارسلونا امروز 115 ساله شد و به همین مناسبت سایت AS یک عکس زیر خاکی را منتشر کرده است که اولین عکس دسته جمعی تاریخ بارسلونا می باشد که مربوط به سال 1899 می باشد. این عکس توسط خوان کمپر گرفته شده است.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 18:0 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

خبر خوش برای بارسایی ها: اینیستا اجازه ی بازی یافت!

خبر خوش برای بارسایی ها: اینیستا اجازه ی بازی یافت!

آندرس اینیستا

آندرس اینیستا

آندرس اینیستا هافبک 30 ساله ی بارسلونا امروز چراغ سبز پزشکان را دریافت کرد . اینیستا 35 روز پیش در بازی الکلاسیکو از ناحیه ی عضله ی گاستروکنمیوس مصدوم شده بود و از آن زمان تمرینات خاصی انجام میداد . بارسلونا فردا شب ساعت 21 به وقت محلی به دیدار والنسیا میرود .

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:59 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

یوفا پاسخ رئال مادرید را نمی‌دهد

یوفا پاسخ رئال مادرید را نمی‌دهد

میشل پلاتینی

میشل پلاتینی

 یوفا به بیانیه‌ای که باشگاه رئال مادرید صادر کرده و تعجب خود را از اظهار نظر شخصی پلاتینی در خصوص برنده توپ طلا اعلام کرده، پاسخ نخواهد داد. سه نامزد نهایی توپ طلا اول دسامبر معرفی خواهند شد.

مادرید به شدت از صحبت‌های پلاتینی که در گفت‌و‌گو با رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده توپ طلا باید به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان که قهرمان جهان شده، اهدا شود، ناراحت شده است.

پلاتینی در این خصوص گفته بود: بازیکنان زیادی شایسته کسب توپ طلا هستند اما نظر من این است که در سالی که جام‌جهانی برگزار شده، این جایزه باید به یکی از بازیکنان تیم قهرمان اهدا شود. این همان حرفی است که چهار سال پیش هم زدم و گفتم توپ طلا را باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا داد.

رئال مادرید در بیانیه خود اعلام کرد که او باید در رأی گیری توپ طلا کاملا بی‌طرف باشد و این جایزه یک جایزه انفرادی است که باید به یک بازیکن داده شود و جایزه تیمی نیست بنابراین افتخارات فردی یک بازیکن باید مد نظر گرفته شود.

چهار سال پیش پس از اینکه مسی دو سال متوالی برنده توپ طلا شده بود، پلاتینی اعلام کرده بود که این جایزه باید به بازیکنی داده شود که قهرمان جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی شده است.

پلاتینی در شب مراسم انتخاب بازیکن سال 2013 پیش‌بینی کرد که مسی رکورد بازیکنانی که سه توپ طلای متوالی کسب کرده‌اند را خواهد شکست و پس از سال گذشته که رونالدو برنده توپ طلا شد، ناراحتی خود را از اینکه این جایزه به ریبری داده نشده اعلام کرد و گفت: فرانک که هر افتخاری را در سال جاری کسب کرده بود، باید برنده توپ طلا می‌شد و این مانند برنده نشدن بازیکنان اسپانیایی در سال 2010 یک مشکل است. فرانک اگر امسال برنده توپ طلا نشد، دیگر نمی‌تواند برنده شود.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:56 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گزارش تصویری تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار با مالاگا

گزارش تصویری تمرینات رئال مادرید پیش از دیدار با مالاگا

تمرینات رئال مادرید

تمرینات رئال مادرید

 بازیکنان رئال مادرید برای رویارویی با تیم فوتبال مالاگا در هفته سیزدهم لالیگا اسپانیا آخرین تمرینات خود را انجام دادند.

در این تمرینات کاسیاس، ناواس و پاچکو 3 دروازه بان رئال تمرینات ویژه ای را زیر نظر مربی دروازه بان های رئال انجام دادند. سایر بازیکنان نیز به تمریناتی برای تقویت عضلات و کارهای تیمی مشغول شدند.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:55 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

قلعه‌نویی: عذرخواهی می‌کنم اما هواداران آخر فصل شادمان می‌شوند

قلعه‌نویی: عذرخواهی می‌کنم اما هواداران آخر فصل شادمان می‌شوند

امیر قلعه‌نویی

امیر قلعه‌نویی

 به نقل از سایت باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در گفت‌وگو با رادیو جوان درباره وضعیت تیم فوتبال استقلال گفت: در ابتدا وظیفه خودم می‌دانم که بابت این نتایج از همه هواداران معذرت خواهی کنم. من مقصر این نتایج هستم اما این شکل حمله کردن به استقلال منطقی نیست. تیم‌های بزرگ دیگری بوده‌اند که برابر تیم‌های لیگ یکی حذف شده‌اند اما کسی به آنها نگفت در بحران هستید.

وی افزود: برخی وضعیت بدنی تیم ما را زیر سؤال می‌برند و می‌گویند ما مشکل بدنی داریم و سنتی هستیم. در بازی برابر فولاد نوین و ذوب‌آهن 120 دقیقه دویدیم. باید بگویم وجداناً مشکل بدنی نداریم و فقط برخی از بازیکنان در حد خودشان نیستند. گاهی لیوان می‌شکند و گاهی لیوان را از قصد می‌شکنند. تفاوت در نیت‌هاست و می‌دانم که نیت‌ها فرق می‌کند. بازیکنان ما کم‌کاری نمی‌کنند اما متأسفانه در حد خودشان نیستند. مطمئن باشید اگر بازیکنانم کم‌کاری می‌کردند من می‌فهمیدم و با آنها برخورد می‌کردم.

سرمربی تیم فوتبال استقلال تصریح کرد: متأسفانه در 18 بازی گذشته ترکیب کامل خود را هیچ وقت در اختیار نداشتیم. نمی‌خواهم ایراد را بر گردن کسی بیاندازم. همه مسئولیت این نتایج بر گردن من است و باز هم از هواداران عذرخواهی می‌کنم اما شاهد بودید که تیم ملی برزیل در جام جهانی در نبود دو بازیکنش چه نتیجه‌ای مقابل آلمان کسب کرد. ما در این بازی محمد قاضی، سجاد شهباززاده و علیرضا رمضانی را در اختیار نداشتیم و اگر اینها بودند می‌توانستیم نتیجه دیگری بگیریم.

قلعه‌نویی با بیان اینکه باید تیم را تقویت کنیم، خاطرنشان کرد: مطمئن هستم در 45 امتیاز جبران چهار امتیاز کار آسانی است. زمانی که تیمم هفدهم جدول بود، گفتم قهرمان می‌شویم و شاهد بودید که شدیم. در زمان حضورم در سپاهان نیز مشکلاتی داشتیم اما باز هم توانستیم به قهرمانی برسیم. فوتبال با آدم حرف می‌زند. ما نیم‌فصل تیم را تقویت خواهیم کرد و انشاءالله درست می‌شویم.

وی ادامه داد: در بازی با ذوب‌آهن و پرسپولیس نباید شکست می‌خوردیم. مقابل ذوب‌آهن بازی نباید به پنالتی می‌کشید اما گلی خوردیم که در مدارس فوتبال هم این گل‌ها نیست. هر چند بعضی از دوستان گفتند که ما مشکل بدنی داشتیم اما در بازی با ذوب آهن ما دقیقه 75 بازی در زمانی که در حمله بودیم به آن شکل گل دوم را دریافت کردیم. این اشتباهات و بد شانسی‌ها همیشه گریبان استقلال را نخواهد گرفت.

سرمربی تیم فوتبال استقلال درباره مشکلات داوری در فصل جاری اظهار داشت: از آقای عسگری به خاطر حمایت از داور و دادن نمره قبولی به او تشکر می‌کنم اما سؤال من این است چگونه با داوری که طبق صحبت‌های کارشناسان یک یا دو پنالتی را تشخیص نداده، یک گل آفساید پرسپولیس را مردود اعلام نکرده و بازیکن آنها را اخراج نکرده است، نمره قبولی می‌دهید؟ مطمئن هستیم که خطا روی هاشم بیک‌زاده پنالتی بود و بازیکن پرسپولیس پا و توپ بازیکن ما را زد. این صحبت‌ها را برای خالی کردن شانه‌ام از مسئولیت نمی‌گویم. ما در بازی‌های دیگر که شکست خوردیم حرف از داوری نزدیم اما باید واقع‌گرا باشیم. وقتی اشتباه کردیم باید قبول کنیم. زمانی که کمک داور کرنر آشکار در دقیقه دوم نیمه اول را اعلام نمی‌کند، نشان می‌دهد که تمرکز لازم را ندارد و همان کمک داور گل آفساید پرسپولیس را صحیح اعلام می‌کند.

قلعه‌نویی در رابطه با دریافت اولتیماتوم از سوی هیئت مدیره تصریح کرد: اول لازم می‌دانم از تمامی دوستان تشکر کنم اما تا الان هیچ صحبتی با من نشده است. دوستانی که در مطبوعات صحبت کردند، هم چیزی به من نگفتند اما اگر هم گفته باشند حق طبیعی آنهاست. ما نزدیک به 10 هفته بد نتیجه گرفتیم و حتی اگر ما را جریمه کنند یا اولتیماتوم بدهند حق آنهاست. به نظرم همانطور که ما را در مواقع پیروزی مستحق پاداش می‌دانند الان هم باید جریمه کنند. هواداران ما تمام دارایی خود را برای تماشا بازی استقلال می‌دهند و ما نیز باید این جریمه‌ها را پرداخت کنیم.

وی درباره فعالیت استقلال در نقل‌وانتقالات نیم فصل عنوان کرد: ما در نیم‌فصل، حضور فعالی در نقل‌وانتقالات خواهیم داشت. به چند باشگاه نامه زده‌ایم و چند باشگاه نیز به ما نامه زده‌اند. سلیمان‌فلاح را که بازیکن آزاد بود، جذب کرده‌ایم و از امروز در تمرینات استقلال حضور خواهد داشت. من به هواداران قول می‌دهم آخر فصل شادمان خواهند بود. من تجربه این کار را دارم و به آنها می‌گویم که بازیکنان استقلال کم‌کار نیستند و این حرف‌ها اشتباه است.

قلعه‌نویی در پایان درباره انتقاد از کادر فنی استقلال گفت: همکاران من به هیچ عنوان افراد ضعیفی نیستند. زمانی که بازیکن در وسط زمین اشتباه می‌کند به کادر فنی مربوط نمی‌شود. تمامی کادر فنی ما کاپیتان‌های استقلال و تیم ملی بوده‌اند و در امور فنی نیز کارنامه مشخصی دارند. اگر می‌خواهید به کسی حمله کنید لطفاً به من حمله کنید.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:49 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

فخرالدینی: این تیم همان استقلالی است که در ۷ بازی ۱۸ امتیاز گرفت

فخرالدینی: این تیم همان استقلالی است که در ۷ بازی ۱۸ امتیاز گرفت

میلاد فخرالدینی

میلاد فخرالدینی

 میلاد فخرالدینی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در خصوص شرایط تیم استقلال، پیشنهادی که از یک تیم ژاپنی دریافت کرده است و ... به اظهارنظر پرداخته است که مشروح آن در زیر می‌آید:

گفته می‌شود از لیگ ژاپن پیشنهاد داری، آیا این موضوع درست است؟

راستش را بخواهید، مدیر برنامه‌هایم در حال پیگیری این موضوع است و هنوز چیزی قطعی نیست. قرار است این باشگاه ژاپنی به باشگاه استقلال نامه بزند و درخواست خود را رسماً مطرح کند.

اگر این پیشنهاد رسمی شود، حاضری به لیگ ژاپن بروی؟

در حال حاضر نمی‌خواهم به این موضوع فکر کنم. من الان فقط روی بازی با راه‌آهن تمرکز کرده‌ام و امیدوارم این بازی را ببریم تا شرایط‌مان بهبود پیدا کند. نمی‌دانم این خبر چگونه به بیرون درز کرده است اما فعلاً تمایل ندارم درموردش صحبت کنم.

درمورد وضعیت بحرانی استقلال چه صحبتی داری؟

مطمئناً هواداران ناراحت هستند ولی خودمان هم خیلی ناراحت هستیم. چند شب است که خواب نداریم و از لحاظ روحی و روانی آنقدر به هم ریخته‌ایم که حتی نمی‌توانیم درست تمرین کنیم. فشار زیادی روی بازیکنان وجود دارد ولی هواداران بدانند که ما آنها را درک می‌کنیم و بی‌خیال نیستیم.

به نظر تو شرایط استقلال تغییر می‌کند؟

استقلال تیم بزرگی است و مربی بزرگی هم دارد. مطمئن باشید وضعیت تیم عوض می‌شود.

برخی معتقدند سرمربی استقلال باید تغییر کند. نظر تو در این مورد چیست؟

قلعه‌نویی مربی بزرگی است و کارنامه درخشانی دارد. او قطعاً تیم را از این بحران خارج خواهد کرد و کارش را بلد است.

تیم استقلال مشکل بدنی دارد؟

آمار دوندگی بازیکنان استقلال نشان می‌دهد که تیم ما مشکل بدنی ندارد. یک گروه در پایان هر بازی، آمار بازیکنان را به باشگاه می‌دهد. براساس این آمار بازیکنان استقلال کمتر از 10 کیلومتر نمی‌دوند. مشکل تیم ما بیشتر به مسائل روحی و روانی مربوط می‌شود نه آمادگی بدنی.

مشکل فنی هم ندارید؟

ما همان تیمی هستیم که از هفت بازی 18 امتیاز گرفت، بنابراین مشکل فنی نداریم. اگر بازیکنان استقلال از لحاظ روحی وضعیت خوبی داشته باشند، قطعاً شرایط تیم تغییر خواهد کرد.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:48 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بازیکن جدید استقلال در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد

بازیکن جدید استقلال در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد

میلاد سلیمان‌فلاح

میلاد سلیمان‌فلاح

میلاد سلیمان‌فلاح بازیکنی که در نیم‌فصل اول لیگ برتر در تیم نفت مسجدسلیمان بازی می‌کرد و با استقلال برای پیوستن به این تیم به توافق رسیده است، امروز (شنبه) در تمرین آبی‌پوشان شرکت کرد. تمرین استقلال از ساعت 15:30 آغاز شده است.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:44 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پرسپولیس با ۷ +۱ غایب به مصاف نفت می رود

پرسپولیس با ۷ +۱ غایب به مصاف نفت می رود

بازیکنان پرسپولیس

بازیکنان پرسپولیس

پرسپولیسی ها با ۷ +۱ غایب به سراغ دیدار مقابل نفت تهران از چارچوب دور برگشت رقابت های لیگ برتر می روند.

این بازی روز دوشنبه ۱۰ آذرماه  در ورزشگاه تختی برگزار خواهد شد و با توجه به حضور نفت در رده دوم جدول، کار پرسپولیس برای کسب پیروزی مقابل این تیم طلایی پوش دشوار به نظر می رسد به خصوص اینکه نفتی ها در دو بازی گذشته شان دو برد حساس مقابل تراکتورسازی (در لیگ ) و صنعت ساری (در جام حذفی) کسب کرده اند و در هر دو تورنمنت، جایگاه خوب و قابل تحسینی دارند.

اما حمید درخشان برای این بازی نمی تواند از امید عالیشاه، محمد نوری و محسن بنگر به خاطر محرومیت و مایکل اومانیا، پیام صادقیان، محمد عباس زاده و رضا حقیقی به خاطر مصدومیت استفاده کند. به این لیست ۷ نفره که همگی یاران اصلی پرسپولیس بودند، رضا نوروزی را نیز اضافه کنید. بازیکنی که در هفته های ابتدایی فصل دچار پارگی رباط صلیبی شد و همچنان خانه نشین است. باید دید درخشان چه تفکراتی برای دیدار با نفت دارد و از چه ترکیبی برای شروع بازی هفته شانزدهم خود استفاده می کند.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:54 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سوشا مکانی:باز هم پنالتی می‌زنم

سوشا مکانی:باز هم پنالتی می‌زنم

سوشا مکانی

سوشا مکانی

از نظر حمید درخشان، سرمربی پرسپولیس تهران، سوشا مکانی مرد جام حذفی است و بر همین اساس در بازی با گل‌گهر سیرجان هم از وجود این دروازه‌بان پنالتی‌گیر سود برد. سوشا مکانی هم به بهترین شکل ممکن به اعتماد درخشان پاسخ مثبت داد و ۳ پنالتی حریف را گرفت هر چند یک پنالتی را هم هدر داد و ...

حالا باید به تو لقب متخصص جام‌حذفی داد. این‌طور نیست؟
(می‌خندد)خدا را شكر می‌كنم كه توانستم دل هواداران را به كمك سایر بچه‌ها شاد كنم.

فكرش را می‌كردی بعد از دربی، در جام‌حذفی در تركیب اصلی بازی كنی؟
به نكته خوبی اشاره كردید. در دربی اخباری ساختگی روی خروجی برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد مبنی بر این كه من روی نیمكت نبودم یا قهر كردم و از این حرف‌ها كه همه این اخبار كذب و ساختگی بود!

اما وقتی تلویزیون، اتوبوس تیم پرسپولیس را نشان می‌داد، آخرین نفر از اتوبوس پیاده شدی و قیافه عبوس و گرفته‌ای داشتی.
من همیشه عادت دارم چه بازی كنم و چه بازی نكنم، می‌روم و ته اتوبوس می‌نشینم. روز دربی هم همین‌طور بود و بنابراین عادی بود كه آخرین نفر پیاده شوم و در مورد قیافه‌ام هم باید بگویم بازی دربی جای شوخی و خنده نیست و یك مسابقه جدی است.

چرا با نیلسون گرم نكردی؟
لطفاً این موضوع را بنویسید كه در تیم ما براساس تصمیم كادرفنی فقط گلر اصلی گرم می‌كند و در بازی با گل‌گهر هم نیلسون با من گرم نكرد. متأسفانه دوستان بدون بررسی لازم این اتفاقات طبیعی را بزرگ می‌كنند تا حاشیه بسازند.

پس از گل دوم پرسپولیس و مسجل شدن پیروزی با حمید درخشان شادی خود را تقسیم كردی؟
خدا را ۱۰۰ هزار مرتبه شكر كه بردیم، برد شیرینی هم بود. دوستان استقلالی از هفته‌ها قبل كری می‌خواندند و عدد ۴ را نشان می‌دادند اما به لطف آن بالایی و تلاش بچه‌ها تمام عددها از ۴ و ۶ گرفته تا ۱۰ و حتی سال‌ها بعد ۴۰ و ۵۰ و ... به نام پرسپولیس ثبت شد!

برگردیم به بازی با گل‌گهر سیرجان! چرا پنالتی زدی؟ یا بهتر است بپرسیم با توجه به این كه پنالتی خراب كردی، باز هم حاضری پنالتی بزنی؟
مجید غلامی دروازه‌بان گل‌گهر از دوستان صمیمی‌ام است كه در تیم‌ملی جوانان با هم بودیم و حقش است در لیگ برتر بازی كند. او خیلی خوب جهت ضربه پنالتی‌ام را تشخیص داد اما باور كنید دروازه را من ندیدم!

چطور؟
دلیلش را نمی‌دانم اما برخلاف تمام ورزشگاه‌های ایران، ورزشگاه اختصاصی گل‌گهر سیرجان به جای شمالی و جنوبی، شرقی و غربی ساخته شده و در طول بازی نور آفتاب مستقیم توی چشم من بود. در زمان ضربات پنالتی ناگهان سایه توی دروازه افتاده بود و باعث شد دیدم كافی نباشد البته توجیه نكرده و اعتراف می‌كنم ضربه‌ام را خیلی بد زدم!

وقتی پنالتی حریف را می‌گرفتی، به خودت اشاره می‌كردی و حرف می‌زدی. ماجرا چه بود؟
می‌خواستم به هواداران، مربیان و بازیكنان پرسپولیس پیغام بدهم كه من اینجا هستم و نگران هیچ چیز نباشید! شما می‌دانید استرس ضربات پنالتی بسیار بالاست. خودم كه بعداً بازی ذوب‌آهن و استقلال را تماشا كردم، استرس تمام وجودم را فراگرفت اما نمی‌دانم چرا در لحظه‌ای كه خودم قرار است پنالتی بگیرم، هیچ استرسی ندارم!

به نظر می‌رسد در جام‌حذفی راحت‌تر از لیگ برتر گلری می‌كنی.
نه، اتفاقاً دروازه‌بانی در لیگ برتر راحت‌تر است چون فرصت جبران در بازی‌های بعدی وجود دارد. در حالی كه در جام حذفی اولین اشتباه، می‌تواند آخرین اشتباه باشد و باعث حذف یك تیم شود. همین گل‌گهر، نفت مسجدسلیمان و سپاهان را حذف كرده بود و می‌توانست حتی ما را هم حذف كند اما خدا را شكر به خیر گذشت.

خودت دوست داشتی سرنوشت بازی با گل‌گهر به ضربات پنالتی كشیده شود؟
اصلاً و ابداً! دلم می‌خواست در همان ۹۰ دقیقه كار را تمام كنیم اما به پنالتی كشیده شد. باورتان نمی‌شود من یكی به این مسائل و سوپراستار شدن در ضربات پنالتی و چنین چیزهایی فكر نمی‌كنم و هدفم كمك به پرسپولیس است.

به عنوان سؤال آخر،از پرسپولیس جدا می‌شوی یا در این تیم خواهی ماند؟
صددرصد در پرسپولیس می‌مانم. می‌مانم و به تیم محبوبم كمك می‌كنم تا قهرمان جام‌حذفی شود و یك بار دیگر هم می‌گویم انتخاب پرسپولیس بهترین تصمیم من بود و دوستان نمی‌توانند با حاشیه‌سازی مرا دلسرد كنند!

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:54 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

نوری:به دنبال ۳ امتیاز بازی با نفت تهران هستیم

نوری:به دنبال ۳ امتیاز بازی با نفت تهران هستیم

محمد نوری

محمد نوری

محمد نوری درباره شرایط پرسپولیس پیش از دیدار مقابل نفت تهران گفت: خوشبختانه شرایط خوبی بعد از نتایجی که اخیرا گرفته‌ایم بر تیم حاکم است و آماده یک بازی خوب و گرفتن سه امتیاز از نفت تهران هستیم تا شرایطمان را در جدول رده بندی بهتر کنیم چرا که پرسپولیس پتانسیل این را دارد که در بالای جدول قرار بگیرد.

وی ادامه داد: البته موضوعی که باید به آن اشاره کنم خالی بودن جای مهدی نفر خبرنگار فقید و زحمت‌کش خبرگزاری فارس در این روزها در کنار پرسپولیسی‌هاست چراکه واقعا او زحمات زیادی در این چند سال برای تیم کشید و شاید این روزهای خوب پرسپولیس مدیون زحمات او باشد.

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: آخرین باری که پرسپولیس دربی را برده بود همان دربی معروف ۳ بر ۲ بود که مهدی نفر هم در کنار ما بود و وقتی هفته گذشته استقلال را باز هم شکست دادیم واقعا جای نفر در کنار ما خالی بود چون هیچ گاه خوشحالی که بعد از برد پرسپولیس مقابل استقلال را در سال ۹۰ در چهره اش دیدم از یاد نمی‌برم و واقعا او رفیق همیشگی من بود که بعد از برد هم به یادش بودم و دیدم که جایش چقدر میان خبرنگاران خالی است.

نوری افزود: البته امیدوارم مسئولان وزارت ورزش و همکاران او در خبرگزاری فارس خانواده مرحوم نفر را فراموش نکنند و آنها را از خودشان بدانند چراکه مادر، همسر و فرزند مهدی نفر این روزها جای خالی او را بیش از همیشه احساس می‌کنند و ای کاش مسئولان قول‌هایی که داده اند را فراموش نکنند چراکه نفر همیشه فرد زحمت‌کشی در جامعه رسانه بود و تلاش‌هایی که برای موفقیت پرسپولیس انجام می‌داد را هیچ‌‌گاه از یاد نمی‌برم.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:53 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

فان خال: یونایتد برای خریدهای زمستانی محدودیت ندارد

فان خال: یونایتد برای خریدهای زمستانی محدودیت ندارد

لوئیس فان خال

لوئیس فان خال

 لوئیس فان خال مورد سخنان وود وارد نایب رییس باشگاه منچستریونایتد گفت: او در مصاحبه‌های خود گفته به دنبال جذب چند بازیکن در فصل تابستان آینده است زیرا تصور نمی‌کند هیچکدام از بازیکنان مورد نظر شیاطین سرخ آماده انتقال در فصل زمستان باشند صحبت وود وارد به این معنی نبود که در ماه ژانویه هیچ خریدی انجام نمی‌دهیم.

برخلاف آنچه در مطبوعات آمده روسای یونایتد در راستا جذب بازیکن جدید برای من محدودیتی قائل نشده‌اند اگر بازیکنی را در حد و اندازه یونایتد ببینیم او را به اولدترافورد خواهم آورد در غیر این صورت لزومی به افزایش تعداد بازیکن تیم نیست.

 

نانی برای یونایتد شرط تعیین کرد

نانی ملی‌پوش پرتغالی منچستریونایتد در فصل تابستان به طور قرضی راهی اسپورتینگ لیسبون شد.
بازیهای درخشان نانی در اسپورتینگ و به ثمر رساندن 5 گل در 16 بازی موجب شد سران یونایتد علاقه به بازگشت وی شوند.

نانی در اولدترافورد دستمزد هفتگی 100 هزار پوند دریافت می‌کرد و حالا خواستار افزایش آن شده است مهاجم 27 ساله زننده تک گل دیدار دوستانه تیم ملی پرتغالی و آرژانتین بود و توجه فان خال را به خود جلب کرد.

سرمربی هلندی در مورد خریدهای جدید یونایتد احتیاط بسیاری به کار می‌بندد و زمانیکه از او راجع به کوین استروش هافبک آ اس رم سوال پرسیده شد گفت: اینکه در مورد خریدهای جدید تا قبل از قطعی شدن آن با مطبوعات صحبت شود خارج از اصول حرفه‌ای است و به همین دلیل فعلا حاضر به پاسخگویی نیست.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:47 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پیشنهاد جالب منچستر‌یونایتد به پاری‌ سن‌ ژرمن برای جذب کاوانی

پیشنهاد جالب منچستر‌یونایتد به پاری‌ سن‌ ژرمن برای جذب کاوانی

ادینسون کاوانی

ادینسون کاوانی

 رادامل فالکائو آخرین بازیکنی بود که منچسستر‌یونایتد در نقل و انتقالات تابستانی به صورت قرضی جذب کرد ولی این بازیکن کلمبیایی به هیچ وجه در منچستر‌ موفق نبوده است.

روزنامه ساندی تایمز خبر داد باشگاه منچستر‌یونایتد از جذب فالکائو به هیچ وجه راضی نیست و قصد دارد این بازیکن کلمبیایی را به عنوان بخشی از قرارداد ادینسون کاوانی به پاری‌سن ژرمن پیشنهاد دهد.

باشگاه پاریسی قیمت کاوانی را 45 میلیون یورو اعلام کرده است و منچستر امیدوار است با پیشنهاد فالکائو به کاوانی بتواند گلزن اروگوئه ای را به خدمت بگیرد.

رادامل فالکائو قبل از جام جهانی برزیل از ناحیه ماهیچه پا به شدت آسیب دید و این رقابت‌ها را از دست داد. او پس از پایان دوره مصدومیتش نتوانست عملکرد خوبش را تکرار کند.

پیش از منچستر‌یونایتد، دو تیم لیورپول و آرسنال نیز خواهان به خدمت گرفتن ادینسون کاوانی بودند.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:46 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

باشگاه والنسیا به دنبال جذب نولیتو

باشگاه والنسیا به دنبال جذب نولیتو

نولیتو

نولیتو

 نولیتو فصل بسیار خوبی را سلتاویگو سپری کرده و همین امر سبب شد تا ویسنته دل بوسکه، سرمربی تیم ملی اسپانیا وی را به تیم ملی دعوت کند. نولیتو در دیدار دوستانه در مقابل آلمان که به برتری 1-0 آلمان انجامید، در ترکیب اصلی اسپانیا حضور داشت و علمکرد قابل قبولی را بر جای گذاشت.

بر اساس ادعای والنسیا بالکان، فرانسیسکو روفته، مدیر ورزشی والنسیا با مدیر برنامه های نولیتو وارد مذاکره شده است. هرچند معلوم نیست والنسیایی که 3 مهاجم تراز اول به نام های پاکو آلکاسر، آلوارو نگردو و رودریگو مورنو در اختیار دارد، چه نیازی به مهاجم چهارمی در بین بازیکنان خود می بیند.
 

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:44 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مدافع تراکتور به راه آهن پیوست

مدافع تراکتور به راه آهن پیوست

نوید خوش هوا

نوید خوش هوا

نوید خوش‌هوا، مدافع سابق تیم فوتبال تراکتورسازی به تیم فوتبال راه‌آهن پیوست. قرارداد این بازیکن 23 ساله تا پایان فصل است. او می‌تواند برای دیدار مقابل استقلال در چارچوب هفته شانزدهم لیگ برتر برای راه‌آهن به میدان برود. این دیدار روز سه‌‌شنبه از ساعت 16 و 15 دقیقه در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

خبر دیگر از راه‌آهن اینکه مشکل کارت معافیت ابراهیم کریمی، مدافع این تیم برطرف شده و نامه آن به سازمان لیگ ارسال شده است و او می‌تواند برای راه‌آهن بازی کند. همچنین وضعیت حامد نورمحمدی که با این مشکل روبرو شده بود در حال رسیدگی است تا او نیز بتواند برای این تیم به میدان برود.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:29 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

منصوریان: به بازیکنان نفت قول داده‌ام و به استقلال نمی‌روم

منصوریان: به بازیکنان نفت قول داده‌ام و به استقلال نمی‌روم

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان در مورد ناکامی‌های اخیر استقلال و اینکه آیا امکان دارد جانشین امیر قلعه‌نویی در این تیم شود، اظهار داشت: من نباید در مورد استقلال حرف بزنم و وظیفه دارم فقط در مورد نفت صحبت کنم. در ضمن اگر هم از استقلال پیشنهادی برسد فعلاً قبول نمی‌کنم، چون با باشگاه نفت قرارداد دارم و به این قرارداد پایبندم. من به جوان‌های نفت قول داده‌ام و تا آخر هم پای قولم هستم.

وی در خصوص سالروز بازی تاریخی ایران و استرالیا در مرحله انتخابی جام جهانی ۱۹۹۸ فرانسه عنوان کرد: واقعاً آن بازی ماندگار شد و هیچ‌وقت از ذهن مردم پاک نمی‌شود. بهترین خاطره من هم از آن بازی سیگار کشیدن ویرا روی نیمکت است. وقتی گل خوردیم ویرا سیگارش را روی زمین گذاشت اما وقتی موفق شدیم دروازه حریف را باز کنیم ویرا به سیگار کشیدنش ادامه داد.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:27 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مورینیو: مسی در چلسی؟ فکرش را هم نکنید

مورینیو: مسی در چلسی؟ فکرش را هم نکنید

ژوزه مورینیو

ژوزه مورینیو

 لیونل مسی ستاره آرژانتینی بارسلونا چند روز پیش در مصاحبه ای اعلام کرد که احتمال پیوستنش به تیم دیگری وجود دارد.

ژوزه مورینیو در پاسخ به سوالی درباره شایعه پیوستن مسی به چلسی گفت:" واکنش من این است که دنیای رسانه اینقدر فرق کرده که باعث شده دنیای فوتبال هم فرق زیادی بکند. فکر می کنم که در حال حاضر ساختن داستان های بی اساس بسیار بسیار آسان است.

خیلی آسان است که یک داستان را بدون تایید کسی منتشر کرد. مشخص است که پیوستن مسی به چلسی حقیقت ندارد. مشخص است که درست نیست.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

باشگاه بارسلونا 115 ساله شد

باشگاه بارسلونا 115 ساله شد

ژاوی هرناندز

ژاوی هرناندز

 29 نوامبر روزی که بارسلونا  115 ساله خواهد شد و فردا سالروز تاسیس خود را جشن خواهد گرفت. مسئولان باشگاه بارسلونا در اقدامی جالب قصد دارند این جشن را با حضور تمامی اعضا و طرفداران خود در سراسر دنیا برگزار کنند. این جشن با شعار {من بارسایی هستم} برگزار خواهد شد. علاقه مندان می توانند عکس یا فیلم خود را با قراردادن علامت C  در کنار قلب خود و گفتن جمله {من بارسایی هستم} را با برچسب یا تگ FCB115 # در شبکه های اجتماعی منتشر کنند. بازیکنان بارسلونا نیز از هواداران می خواهند که در این جشن شرکت کنند.

[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:24 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

هافبک تیم منچستر سیتی با انتقالی قرضی به فولام پیوست

هافبک تیم منچستر سیتی با انتقالی قرضی به فولام پیوست

سخو فوفانا

سخو فوفانا

 باشگاه فولهام انگلیس تأیید کرد که سخو فوفانا، هافبک 19 ساله باشگاه منچستر سیتی که به یحیی توره کوچک شهرت دارد به شکلی قرضی به این باشگاه لندنی پیوسته است.

فوفانای فرانسوی تا ژانویه سال 2015 در باشگاه فولام بازی خواهد کرد.

[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اینترمیلان 2-1 دنیپرو؛ صعود اینتر قطعی شد

اینترمیلان 2-1 دنیپرو؛ صعود اینتر قطعی شد

بازی اینترمیلان و دنیپرو

بازی اینترمیلان و دنیپرو

 از ساعت 23:35 دقیقه امشب به وقت تهران شاگردان روبرتو مانچینی سرمربی جدید تیم فوتبال اینترمیلان در استادیوم جوزپه مه آتزا این شهر و از چارچوب پنجمین بازی خود در رقابت های این فصل لیگ اروپا به مصاف تیم فوتبال دنیپرو روسیه رفتند و در حالی که با گلی زودهنگام از حریف خود عقل نیز افتاده بودند موفق شدند در نهایت و با درخشش سمیر هاندانوویچ و در حالی که از دقیقه 45 مسابقه ده نفره شده بودند، حریف خود را شکست داده تا با کسب 11 امتیاز از 5  مسابقه قاطعانه در صدر جدول گروه F  رقابت ها قرار گیرند.

کوزمانوویچ در دقیقه 30، پابلو اسوالدو در دقیقه 50 گل های اینتر را به ثمر رساندند و روسلان روتان در دقیقه 16 تک گل دنیپرو را به ثبت رساند.

[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:12 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

تدارک جایزه ای توسط LFP برای لیونل مسی

تدارک جایزه ای توسط LFP برای لیونل مسی

لیونل مسی

لیونل مسی

 چندی پیش خاویر تاباس رییس LFP اعلام کرد در صورتی که لیونل مسی رکورد تلمو زارا را در دیدار ال کلاسیکو پشت سر بگذارد ، بازی متوقف و از او قدردانی خواهد شد. اما بعد از آن این اتفاق را برا اساس مقررات فیفا که بازی برای دادن جایزه به یک بازیکن متوقف شود را غیر قانونی تلقی کردند. در هر حال مسی در آن دیدار موفق به گلزنی نشد و این رکورد را در بازی برابر سویا پشت سر گذاشت.

اکنون فدراسیون حرفه ای فوتبال اسپانیا در نظر دارد تا با جایزه ای از لیونل مسی قدردانی کند چرا که آنها براین باورند که پشت سر گذاشتن این رکورد 59 ساله که در سال 1955 به ثبت رسیده بود سزاوار جشنی فوق العاده است.  در حال حاضر آنها  منتظر پاسخی از جانب بارسلونا هستند تا با حمایت از این پروژه جشنی همانند جشنی که برای کفش طلای رونالدو برگزار شد را برای مسی نیز برگزار کنند اما شاید مسئولان بارسلونا ترجیح دهند این مراسم با شکوه در نوکمپ و در میان دیدگان هواداران بارسلونا اتفاق بیفتد.

[ جمعه 7 آذر 1393برچسب:, ] [ 12:11 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

احتمال معاوضه عنایتی با آندو در نیم فصل

احتمال معاوضه عنایتی با آندو در نیم فصل

آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان

پس از دربی 79 و شکست آبی پوشان پایتخت و انتقادات فراوانی که متوجه کادرفنی و بازیکنان این تیم شده است، هر روز خبرهای جدید و البته ضد و نقیضی از باشگاه استقلال به گوش می رسد که صحت و سقم برخی از آن ها با یک دو دوتای ساده مشخص می شود.
 

از یک منبع آگاه اطلاع کسب کرد که گویا دو تیم استقلال و پدیده مشهد بر سر معاوضه دو بازیکن سرشناس خود به توافق رسیده اند و به احتمال زیاد با صدور رضایت نامه غلامرضا عنایتی، آندرانیک تیموریان راهی تیم مشهدی می شود و عنایتی برای رفع مشکل خط حمله استقلال به تیم سابقش برخواهد گشت.

خبر دیگر این که پژمان نوری هافبک نه چندان موفق استقلال که از چندی پیش خبر جدایی وی به گوش می رسید گویا با بازیکنان خداحافظی کرده و قصد بازگشت به تیم سابقش ملوان بندر انزلی را دارد. با توجه به اختلافات وی با مازیار زارع و اوضاع بغرنج سفیدپوشان انزلی باید منتظر ماند و دید این خبر چقدر به واقعیت نزدیک است.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:55 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گیلرمو اوچوا در راه پیوستن به سانتوس برزیل

گیلرمو اوچوا در راه پیوستن به سانتوس برزیل

گیلرمو اوچوا

گیلرمو اوچوا

 گیلرمو اوچوا سنگربان تیم ملی مکزیک که در تابستان سال جاری پس از سه فصل حضر در تیم فوتبال آژاکسیو فرانسه به علت عملکرد خیره کننده اش در رقابت های جام جهانی 2014 با قراردادی آزاد به مالاگا اسپانیا پیوسته بود، پس از ناکامی در رقابت با کارلوس کامنی دروازه بان کامرونی این تیم و نیمکت نشینی های پیاپی حال در راه جدایی از این تیم قرار گرفته است.

بر اساس گزارش خبری علی رغم اخبار منتشر شده در رسانه ها مبنی بر علاقه باشگاه های ترابوزان اسپور ترکیه و لیورپول و آرسنال انگلستان به اوچوآ باشگاه سانتوس برزیل جدی ترین باشگاه در راه جذب این دروازه بان مکزیکی است و یکی از مسئولان این باشگاه در گفت و گو با وب سایت AS  بدین موضوع اذعان کرده است:

"ما به دنبال چند بازیکن از رقابت های لالیگا هستیم و اوچوآ نیز یکی از آن ها است. او بازیکن با کیفیتی است و ما علاقه داریم که وی  را به برزیل بیاوریم، اما در حال حاضر هیچ توافق و یا قراردادی ما بین طرفین به امضا نرسیده است."

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:54 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

روبرتو مانچینی به دنبال مدافع جوان منچسترسیتی

روبرتو مانچینی به دنبال مدافع جوان منچسترسیتی

ماتیا ناستازیچ

ماتیا ناستازیچ

 روبرتو مانچینی سرمربی جدید تیم فوتبال اینترمیلان ایتالیا قصد دارد در پنجره نقل و انتقالات زمستانی برای تقویت خط دفاعی خود ماتیا ناستاسیچ مدافع جوان و 21 ساله باشگاه منچسترسیتی را که در این فصل به علت مصدومیت ها و عدم آمادگی در بیشتر بازی های شاگردان مانوئل پیگرینی نیمکت نشین بوده است، را به خدمت بگیرد و این در حالی است که ناستاسیچ در زمان حضور مانچینی در قامت سرمربیگری تیم فوتبال منچسترسیتی در سال 2013 توانسته بود عنوان برترین بازیگن جوان این تیم را از آن خود کند.

گفتنی است این مدافع جوان و 21 ساله پس از انجام اولین بازی اش برای تیم ملی صربستان در ماه فوریه سال 2012 تا کنون 16 بازی ملی را نیز به نام خود به ثبت رسانده است.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:52 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دکو: مسی از بارسلونا می‌رود

دکو: مسی از بارسلونا می‌رود

لیونل مسی و دکو

لیونل مسی و دکو

دکو، هافبک پرتغالی پیشین بارسلونا معتقد به این است که لیونل مسی در یک مقطع از دوران بازیگری‌اش و پیش از بازنشستگی از آبی‌واناری‌ها جدا خواهد شد تا در تیمی دیگر توپ بزند و این موضوع را اجتناب ناپذیر دانست.

دکو درباره مسی 27 ساله به گلوبو اسپورت گفت: می‌دانم که لیونل مسی سرانجام بارسلونا را ترک خواهد کرد. باید انتظارش را داشت. هر چیزی یک پایان دارد. من دلیل شایعات فراوانی را که درباره مسی ساخته می‌شود، درک می‌‌کنم چون وقتی یک بازیکن بزرگ حرف می‌زند حواشی زیادی به همراه دارد اما هیچکس تا ابد در یک تیم نمی‌ماند و در فوتبال هم این موضوع صدق می‌کند. بازیکنان و مربیان بزرگ می‌آیند و می‌روند.

دکو افزود: مسلماً با سابقه‌ای که مسی در بارسلونا دارد درک اینکه او در تیمی دیگر بازی کند سخت است اما یک روز این اتفاق خواهد افتاد. شاید این اتفاق در پایان همین فصل، شاید فصل دیگر و شاید هم پنج سال دیگر رخ دهد. تنها چیزی که من تصور می‌کنم این است که بازیکنانی مانند مسی باید خوشحال باشند تا در بالاترین سطح بازی کنند. مسی اگر در بارسا راضی باشد می‌ماند وگرنه به دنبال گزینه‌های بهتری خواهد رفت. او فقط باید خوشحال و راضی باشد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:48 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بازگشت آندرس اینیستا به تمرینات گروهی بارسلونا

بازگشت آندرس اینیستا به تمرینات گروهی بارسلونا

آندرس اینیستا

آندرس اینیستا

 امروز صبح همه بازیکنان در تمرین فوتبال بارسلونا حاضر بودند و لوئیز انریکه موفق شد با ترکیب تقریبا کامل تمرین کند. تنها کسی که هم چنان مجروح می باشد، توماس فرمالن است.

خبر خوش برای آبی اناری ها قبل از دیدار حساس با والنسیا در ورزشگاه مستایا می تواند بازگشت آندرس اینیستا باشد. هافبک خوش نقش کاتالان ها در دیدار برابر رئال مادرید مصدوم شد و چند هفته از بازی ها را از دست داد.

آندرس اینیستا امروز موفق شد که با دیگر هم تیمی هایش در تمرین گروهی شرکت نماید. اما با این وجود هنوز مشخص نیست که آیا انریکه در برابر والنسیا از ابتدا به این بازیکن بازی می دهد یا خیر.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:48 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کارلو آنچلوتی: 16مین پیروزی متوالی را می خواهم؛ بازل به لیورپول برتری دارد

کارلو آنچلوتی: 16مین پیروزی متوالی را می خواهم؛ بازل به لیورپول برتری دارد

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی

بعد از پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل بازل در مرحله گروهی چمپیونزلیگ،

آنچلوتی به خبرنگاران گفت:

"ما صدرنشین گروه هستیم، و تیم فوق العاده بوده است. این بازیکنان به خاطر کاری که انجام داده اند، شایسته تقدیر هستند. این روند فوق العاده ای است، اما فصل بسیار طولانی است و ما باید به بازی بعدی فکر کنیم. ما باید به بهبود بخشیدن این روند پیروزی فکر کنیم. هرکاری بتوانیم برای راهیابی به تاریخ باشگاه انجام دهیم، خوب است."

آنچلوتی در مورد بازی نیز گفت: "ما بازی همیشگی خود را انجام ندادیم، چرا که کند تر از حد معمول بودیم. اما بعد از گل، بازی را کنترل کردیم و با تمرکز و فداکاری دفاع کردیم و به لطف آن پیروزی را به دست آوردیم، که مهمترین مسئله است. بازل نسبت به دیدار رفت با فلسفه متفاوتی بازی کرد، چینش متفاوتی داشت و جدی تر و هجومی تر بازی کردند. آنها در پایان بدشانس بودند. در نیمه دوم، ما کمی آسیب پذیر بودیم اما همه جنگیدند و به همین دلیل است که پیروز شده ایم.

به نظر من بازل از لیورپول بهتر بوده است. آنها در شرایط جسمانی خوبی قرار دارند و از سازماندهی خوبی نیز برخوردار هستند. بازی کردن در آنفیلد برای هیچکس آسان نیست، اما فکر می کنم بازل برتری جزئی دارد."

وی در مورد کیلور ناواس نیز افزود: "او خوب بازی کرد، آرام و مطمئن، اما عملکرد خوب خط دفاعی مانع از آن شد که کار زیادی داشته باشد."

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:41 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

کروس: بازل می‌توانست نبازد و از رئال امتیاز بگیرد

کروس: بازل می‌توانست نبازد و از رئال امتیاز بگیرد

تونی کروس

تونی کروس

شب گذشته در ادامه مسابقات لیگ قهرمانان اروپا رئال مادرید یک بر صفر در زمین اف ث بازل سوئیس برنده شد.

تونی کروس اظهارداشت:‌ انتظار بازی سختی را داشتیم که همینگونه نیز شد. بازل از همان ابتدای شروع کار، رئال را تحت فشار قرار داد و بازی را برای ما خیلی سخت کرد. آنها می‌توانستند نبازند و از ما یک امتیاز بگیرند.

وی ادامه داد: ما اهداف‌ بزرگی داریم و می‌خواهیم قهرمان شویم. این بزرگترین هدف ما در فصل جاری است.

در این بازی تک گل رئالی‌ها توسط کریس‌ رونالدو دقیقه ۳۵ زده شد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:39 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

لوگوی رئال مادرید تغییر می‌کند

لوگوی رئال مادرید تغییر می‌کند

لوگوی رئال مادرید

لوگوی رئال مادرید

 رئالی‌ها که اواخر بهار به مقام قهرمانی اروپا رسیدند، با توجه به شرکای تجاری عربی خود نقش صلیب سرخ را از آرم باشگاهی خود حذف کردند.

این گونه جدید از آرم‌های متعلق به باشگاه قرار است در حوزه کشورهای عربی دیده شود. به خصوص روی کارت‌های اعتباری متعلق به «نشنال بانک ابوظبی» که به عنوان عضو خانواده تجاری رئال مادرید حضور دارد.

براساس اعلام این باشگاه قرار است رئالی‌‌ها در اروپا با همان لوگوی همیشگی حضور یابند.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:38 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

آندرانیک تیموریان دو کارته شد

آندرانیک تیموریان دو کارته شد

آندرانیک تیموریان

آندرانیک تیموریان

  آندرانیک با خطایی که در دقیقه 98 روی علی همام انجام داد با دریافت کارت از البرز حاجی پور، دیدار  بعدی تیمش در جام حذفی و دربی احتمالی ( در صورت صعود استقلال ) را از دست خواهد داد.

با نبود خسرو و آندو در بازی بعدی باز هم قلعه نویی کار سختی پیش رو دارد تا پس از کرار، حیدری و آندو هم غایب های بزرگ در دیدار های دربی آذر ماه نام بگیرد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:31 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

افشارزاده: به قلعه‌نویی گفته بودیم تیم مشکل بدنی دارد

افشارزاده: به قلعه‌نویی گفته بودیم تیم مشکل بدنی دارد

بهرام افشارزاده

بهرام افشارزاده

بهرام افشارزاده پس از شکست استقلال مقابل ذوب‌آهن در ضربات پنالتی دیدار یک چهارم نهایی جام حذفی اظهار داشت: به قلعه‌نویی گفته بودیم که تیم مشکل بدنسازی دارد و دیدید که نیمه دوم بازیکنان توانی نداشتند.

وی افزود: ساق‌های بازیکنان کاملا خسته بود و همان ساق‌های خسته پنالتی‌ها را خراب کردند. وقتی بازیکن اینگونه خسته می‌شود و مغزش به او فرمان نمی‌دهد همین اتفاق که می‌بینید رخ می‌دهد.

مدیرعامل باشگاه استقلال درباره اینکه آیا قلعه‌نویی به جلسه آینده هیئت مدیره این باشگاه می‌آید یا نه، گفت: قرار است قلعه‌نویی را به جلسه هیئت مدیره دعوت کنیم تا ببینیم چگونه عمل خواهیم کرد.

افشارزاده در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در کادرفنی استقلال صورت خواهد گرفت یا همچنان قلعه‌نویی مورد حمایت وی است، عنوان کرد: بگذارید جلسه هیئت مدیره برگزار شود تا در این خصوص تصمیم‌گیری کنیم.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:30 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

اشک‌های فروزان و شعار علیه قلعه‌نویی

اشک‌های فروزان و شعار علیه قلعه‌نویی

امیر قلعه نویی

امیر قلعه نویی

در جریان دیدار ذوب‌آهن - استقلال در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور که عصر امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار شد، حواشی به شرح زیر رقم خورد:

* آرش برهانی به دلیل مصدومیت کرار جاسم توپ را به بیرون زد که ضربه مهاجم استقلال نزدیکی امیر قلعه‌نویی فرود آمد. در این لحظه سانتوز توپ را از دستان امیر قلعه‌نویی کشید که این مسئله با اعتراض سرمربی استقلال روبه‌رو شد. کریم بوستانی، مربی دروازه‌بان‌های استقلال به این رفتار  اعتراض کرد.

* پس از اینکه گل دوم ذوب‌آهن از روی اشتباه خط دفاع استقلال به ثمر رسید امیر قلعه‌نویی به نشانه ناراحتی سرش را تکان داد.

* در اواخر بازی جو ملتهب شد و  حنیف عمران‌زاده به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با یکی از نیمکت‌نشینان درگیری لفظی پیدا کرد.

* در صحنه‌ای از بازی محمدرضا خرسندنیا به زمین افتاد که امیر قلعه‌نویی اعتقاد به خطا داشت و به داور اعتراض کرد.

* محسن فروزان پس از شکست استقلال به شدت گریه می‌کرد که به خاطر همین داوود فنایی و بازیکنان دو تیم به سمت او رفتند و دروازه‌بان استقلال را دلداری دادند.

* آندرانیک تیموریان و امیر قلعه‌نویی پیروزی را به ذوب‌آهنی‌ها تبریک گفتند.

* پس از اینکه پنالتی آرش برهانی خراب شد، بهرام افشارزاده جایگاه ویژه را ترک کرد.

* هواداران استقلال که از شکست تیم‌شان ناراحت بودند مقابل اتوبوس این تیم ایستادند و شعار «قلعه‌نویی حیا کن، استقلال را رها کن» سر دادند.

* قاسم دهنوی و رشید مظاهری از ذوب‌آهن و آندرانیک تیموریان و میلاد فخرالدینی از استقلال پس از بازی تست دوپینگ دادند.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:28 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

درخشان: اخراج بازیکن گل‌گهر تفکرات تاکتیکی ما را به هم ریخت

درخشان: اخراج بازیکن گل‌گهر تفکرات تاکتیکی ما را به هم ریخت

حمید درخشان

حمید درخشان

حمید درخشان پس از پیروزی تیمش برابر گل‌گهر سیرجان در مرحله یک‌چهارم حذفی در خصوص این بازی گفت: طبیعی است وقتی یک تیم 10 نفره می‌شود تمام معادلات شما را برهم می‌زند. وقتی گل‌گهر 10 نفره شد تلاش این تیم دوبرابر شد تا نتیجه را حفظ کنند به همین خاطر تمام تفکرات تاکتیکی ما به هم ریخت.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس افزود: در این شرایط وقتی هر چه از زمان بازی می‌گذشت فشار روی تیم ما بیشتر می‌شد و همین مسئله باعث شد تا فرصت‌های زیادی را به خاطر عدم تمرکز لازم از دست بدهیم. متأسفانه در این شرایط گل هم دریافت کردیم که فشار روی پرسپولیس مضاعف شد اما خوشبختانه با گل مساوی آرامش به تیم برگشت.

وی تصریح کرد: گل‌گهر تلاش زیادی کرد، زحمت خودش را کشید و مقاومت خوبی داشت که من به این تیم تبریک می‌گویم اما زیبایی فوتبال به این است که بتوانیم مسائل فنی را در زمین پیاده کنیم تا از آن لذت ببریم. ما پس از فشار دربی با خستگی به این بازی آمدیم و مسافت هم تأثیر فراوانی روی تیم‌مان داشت. خدا را شکر می‌کنم که در نهایت نتیجه به نفع ما رقم خورد تا به جمع چهار تیم برتر جام حذفی صعود کنیم.

درخشان ضمن تشکر از تمام عواملی که برای برگزاری این بازی تلاش کردند، درباره برخی توهین‌ها که به بازیکنان و مربیان پرسپولیس در این بازی شد، خاطرنشان کرد: باید سعی کنیم توهین نکنیم و به هم احترام بگذاریم. بازیکنان پرسپولیس سال‌ها برای این تیم و تیم ملی زحمت کشیده‌اند و خوب نیست هر چیزی که از دهان‌مان در می‌آید نثار آنها کنیم. فحاشی‌ها می‌تواند خدشه به میهمان‌نوازی سیرجانی‌ها وارد کند. باز هم می‌گویم که توهین و بی‌احترامی کردن کار خوبی نیست.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سؤال که آیا امروز کمبود بازیکن را احساس نکرده است، عنوان کرد: این مسئله را خیلی وقت است، احساس می‌کنیم اما مسلماً در نیم‌فصل چند بازیکن می‌گیریم تا تیم را تقویت کنیم. بالاخره ما در نیم‌فصل دوم کارهای سختی برای انجام دادن داریم. صبح فردا 2 بازیکن برزیلی‌مان به تهران می‌آیند و قرار است یک نفر از صربستان و یک بازیکن هم از ترکیه به تمرینات بیایند تا از بین این چهار بازیکن دو نفر را انتخاب کنیم. باید برخی پست‌های‌مان را ترمیم کنیم که این کار را انجام خواهیم داد.

وی در خصوص بحث فنی بازی گل‌گهر  - پرسپولیس خاطر نشان کرد: از بعد فنی باید بگویم که کاملاً سوار بر بازی بودیم و فرصت‌های زیادی را برای گلزنی از دست دادیم. اگر در جریان بازی و در وقت معمول به گل می‌رسیدیم دیگر این اتفاقات رخ نمی‌داد اما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و همین مسئله باعث شد استرس و تمرکز ما از بین برود اما خوشحالم که با توجه به تجربه بازیکنان و عملکرد خوب دروازه‌بان‌مان پیروز میدان شدیم.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:20 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سیاسی: درخشان بخواهد قوچان‌نژاد را جذب می‌کنیم

سیاسی: درخشان بخواهد قوچان‌نژاد را جذب می‌کنیم

رضا قوچان نژاد

رضا قوچان نژاد

 حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در گفت‌وگو با ایسنا، درباره جذب رضا قوچان نژاد اظهار کرد: در کادر فنی تیم جلساتی درباره جذب رضا قوچان نژاد برگزار شده و منتظر هستیم تا تایید نهایی را بدهند. اگر کادر فنی بخواهد، قوچان نژاد را جذب خواهیم کرد.

وی تاکید کرد: البته جذب قوچان نژاد هم منوط به این است که خودش هم دوست داشته باشد برای پرسپولیس بازی کند.

سیاسی همچنین درباره جذب دو بازیکن برزیلی هم گفت: فیلم این دو بازیکن برزیلی را اعضای کادر فنی دیده‌اند و قرار است فردا به تهران بیایند تا در تمرین‌های ما شرکت کنند. اگر بتوانند نظر کادر فنی را جلب کنند، آن‌ها به جمع ما اضافه خواهند شد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:18 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس یکشنبه برگزار می‌شود

نشست خبری مدیرعامل پرسپولیس یکشنبه برگزار می‌شود

حمیدرضا سیاسی

حمیدرضا سیاسی

حمیدرضا سیاسی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس از ساعت 16 روز یکشنبه هفته آینده در کنفرانس مطبوعاتی که در سالن اجتماعات باشگاه برگزار خواهد شد، شرکت می‌کند و در خصوص مسائل مختلف باشگاه و تیم صحبت کرده و به سؤالات خبرنگاران نیز پاسخ می‌دهد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:16 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بنگر: فقط گفتم هیس!

بنگر: فقط گفتم هیس!

محسن بنگر

محسن بنگر

محسن بنگر درباره صحنه‌ای که بعد از گلزنی کارت زرد گرفت گفت: من کاری نکردم که منجر به گرفتن کارت زرد باشد.

وی ادامه داد: مثل همه جای دنیا که این گونه خوشحالی می کنند من هم به هواداران تیم حریف گفتم هیس و کاری نکردم که مستحق گرفتن کارت زرد باشم. من فقط خوشحالی کردم و نمی دانم چرا داور به من کارت زرد داد.

[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]
صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 38 صفحه بعد