آرسنال و لیورپول مشتری جدید ایسکو

آرسنال و لیورپول مشتری جدید ایسکو

 

ایسکو

ایسکو

 گزارش‌ها از انگلی حاکی از آن است که آرسنال و لیورپول در تلاش هستند تا ایسکو، هافک تیم رئال مادرید را در ژانویه به انگلستان بیاورند. این بازیکن 22 ساله بعد از پیوستن تونی کروس به رئال در تابستان گذشته، جایگاهش در سانتیاگو برنابئو از دست داده.

با وجود این که این بازیکن تا سال 2018 با مادریدی ها قرارداد دارد، قبلا به نظر می رسید که او قصد جدایی از مادرید را ندارد ولی حالا بنابر ادعای Express ایسکو آماده است تا اسپانیا را ترک کند و به جایی برود که شانس بازی اش بیشتر باشد.

به نظر می رسید که آرسن ونگر و براندن راجرز درصدد خرید پدرو هافبک بارسا در ژانویه آینده هستند ولی حالا با گمانه زنی ها مبنی بر احتمال انتقال پدرو به یووه، این دو به دنبال خرید هافبک رئال مادرید افتاده اند.

ایسکو بازیکنی که در تابستان سال 2013 با قیمت 24 میلیون یورو از مالاگا به رئال مادرید منتقل شد توانسته برای این تیم 11 گل به ثمر برساند.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

شکست روبین کازان در حضور ۱۷ دقیقه‌ای آزمون

شکست روبین کازان در حضور ۱۷ دقیقه‌ای آزمون

 

سردار آزمون

سردار آزمون

 در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ فوتبال روسیه، روبین کازان امشب (شنبه) میهمان کوبان کراسنوداربود و با نتیجه 2 بر یک مغلوب میزبانش شد.

در این دیدار دنیلو و  اولیسه برای کوبان و کانونینکوف برای روبین کازان گلزنی کردند. گلزن روبین کازان دقیقه 73 جایش را به سردار آزمون داد اما این بازیکن در 17 دقیقه حضورش نتوانست مانع شکست تیمش شود.

با این نتیجه روبین کازان 10 امتیازی در رده هشتم ایستاد.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:10 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پنافیل با حقیقی پیروز شد

پنافیل با حقیقی پیروز شد

 

علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی

 در ادامه مسابقات لیگ دسته اول فوتبال پرتغال، تیم پنافیل در حضور علیرضا حقیقی توانست با نتیجه 2 بر صفر ویتوریا دی ستوبال را شکست دهد.

الدر تیاگو دقیقه 11 از روی نقطه پنالتی و آندره فونتس دقیقه 72 برای پنافیل گلزنی کردند، ضمن اینکه ویتوریا با اخراج دو بازیکنش این دیدار را 9 نفره به پایان برد.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گلزنی علیرضا جهانبخش در جشنواره گل نایمیخن

گلزنی علیرضا جهانبخش در جشنواره گل نایمیخن

 

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

 در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ دسته دوم هلند تیم نایمیخن موفق شد با نتیجه 4 بر صفر اِمِن را شکست دهد. در این دیدار عیلرضا جهانبخش در دقیقه 57 گل سوم تیمش را وارد دروازه حریف کرد. نایمیخن این برتری را با وجود اخراج آرس در دقیقه 49 و 10 نفره شدن کسب کرد.

نایمخن با 18 امتیاز در رده دوم جدول مسابقات قرار دارد.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:8 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دانیال داوری: بازیکن ذخیره در اروپا به درد تیم ملی نمی خورد

دانیال داوری: بازیکن ذخیره در اروپا به درد تیم ملی نمی خورد

 

دانیال داوری

دانیال داوری

دروازه بان ایرانی باشگاه گراس هاپرز در یک مصاحبه مفصل درباره آخرین شرایط خود توضیح داد.

دانیال داوری در گفتگو با سایت انگلیسی زبان درباره وضعیتش بعد از مصدومیت گفت: خوشبختانه حالا آماده هستم. خطر مصدومیت  من به پارگی پایین چشمم برمی گشت و باید منتظر می شدم که کاملا آن زخم از بین برود. نمی خواستم ریسک کنم و به همین دلیل بازگشتم به میدان طول کشید اما حالا کاملا آماده هستم"

دانیال از زندگی در زوریخ راضی است و می گوید این شهر مردم بسیار خوبی دارد هر چند که هنوز او نتوانسته با لهجه سوئیسی کنار بیاید.

او در پاسخ به این سئوال که آیا وضعیتش در گراس هاپرز قابل قیاس با وضعیتش در برانشوایگ است، می گوید: من همیشه سعی می کنم رابطه حرفه ای با سایر بازیکنان به خصوص دروازه بانان داشته باشم. من یک آدم آرام و اجتماعی هستم که هیچ مشکلی برای رقابت با دیگران ندارم. اینجا هم رابطه خوبی با دو دروازه بان دیگر گراس هاپرز دارم"

خبرنگار پرشین فوتبال از دانیال پرسیده که آیا فکر نمی کند بعد از بازی در بوندس لیگا و همراهی تیم ملی در جام جهانی، بازی در لیگ سوئیس، جلوی پیشرفت او را بگیرد. پاسخ دانیال را بخوانید:" من سالهای نسبتا زیادی برای اینتراخت بازی کردم و البته در تیم ملی شرایط فرق می کرد. به گراس هاپرز آمدم تا بیشتر بازی کنم و آمادگی ام را بالا ببرم. اگر وضعیت مرا با سایر بازیکنان مقایسه کنید، متوجه می شوید که تا امروز زیاد باشگاه عوض نکرده ام"

او درباره اهدافش می گوید:" هر کسی اهداف خودش را دارد اما باید اول از همه واقع بین بود. نمی توان یکدفعه از خواب بیدار شد و گفت که تا دو سال دیگر باید در فینال لیگ قهرمانان باشی. باید هدفی را انتخاب کرد که بتوان به آن رسید. در حال حاضر تمرکزم روی تمرینات و بازیهای آینده تیمم است. من هم دوست دارم در لیگهای بزرگ بازی کنم و تجربه بین المللی کسب کنم اما بازی کردن در لیگ قهرمانان یا جام جهانی هدفی نیست که بتوان راحت به آن رسید و من هم یک رویا پرداز نیستم"

دانیال امیدوار است که بتواند تا قبل از شروع جام ملتهای آسیا نمایش خوبی در گراس هاپرز داشته باشد تا کارلوس کی روش او را به اردوی تیم ملی دعوت کند. او درباره اینکه ممکن است با حضور در تیم ملی جایگاهش در گراس هاپرز را از دست دهد، می گوید:" در ژانویه بازیهای زیادی نداریم و نگران این قضیه نیستم. همانطور که گفتم می خواهم ابتدا آنقدر برای تیم باشگاهی ام خوب بازی کنم تا سرمربی تیم ملی مرا دعوت کند"

سئوال بعدی درباره دانیال به این موضوع برمی گردد که بعد از جام جهانی به جای آنکه شاهد حضور بازیکنان تیم ملی در باشگاههای بزرگ اروپایی باشیم، آنها را در لیگهای عربی دیدیم و این موضوع میتواند تاثیر بدی روی تیم ملی بگذارد. پاسخ دانیال را بخوانید:" نمی توانم در این باره نظر دهم چون در جریان وضعیت بقیه نبوده ام. خیلی ها دوست دارند بازیکنان ایرانی را در باشگاههای بزرگ ببینند اما انتظارات باید منطقی باشد. طبیعی است که سطح فوتبال خاورمیانه قابل قیاس با فوتبال اروپا نیست اما باید شرایط بازیکن را هم درک کرد و قطعا یک بازیکن نیمکت نشین در یک تیم اروپایی به درد تیم ملی نمی خورد. مهمترین چیز بازی کردن است و به نظرم اشکان و رضا در جام جهانی عملکرد بسیار خوبی داشتند و به نظرم صحبت کردن درباره تیم باشگاهی آنها چندان ضروری نیست. خود بازیکن بهتر از هر کسی می داند که بازی کردن در کدام لیگ بیشتر به دردش می خورد"

دانیال درباره حرکت حرفه ای و زیبایش - بغل کردن علیرضا حقیقی بعد از بازی تیم ملی مقابل آرژانتین - می گوید:" این تصمیم سرمربی بود که کدام بازیکن به میدان برود و طبیعتا بازیکنی که بازی نمی کند، ناراحت می شود اما من با دو دروازه بان دیگر رابطه بسیار خوبی داشتم. به نظرم علیرضا عملکرد بسیار خوبی در جام جهانی داشتم. ما دو نفر نمی خواهیم به یکدیگر فقط به چشم رقیب نگاه کنیم. بعد از بازی با آرژانتین به حقیقی بابت عملکردش تبریک گفتم و اینکه به او افتخار می کنم و خودش هم باید از بازی اش راضی باشد. به نظرم او شایسته احترام است چرا که قبل از جام جهانی زیاد برای تیم ملی بازی نکرده بود و در این شرایط، آن نمایش را در برزیل داشت"

سئوال بعدی سئوال بسیار مهمی است. اینکه مشکل زبان دانیال در ارتباط او با مدافعان تیم ملی تاثیر گذار بوده یا نه. دانیال اینگونه جواب می دهد:" به نظرم اصطلاحاتی که در زمین به کار می رود آنقدر ساده است که هیچ کس مشکلی با درک آن ندارد. هم در فارسی هم در انگلیسی به کار بردن کلمات راست، چپ، جلو یا عقب کار خیلی راحتی است و اکثر بازیکنان هم انگلیسی بلد هستند. این موضوع هیچ وقت برای من دردسرساز نشد البته من سعی می کنم زبان فارسی ام را تقویت کنم"

دانیال که میخواهد حداقل 10 سال دیگر بازی کند، درباره احتمال حضورش در فوتبال ایران می گوید:" من هیچ وقت تمام درها را به روی خودم نمی بندم. اگر پیشنهاد جالبی داشته باشم قطعا به آن فکر می کنم. تعدادی از اعضای خانواده من در ایران زندگی می کنند و بازی کردن من در ایران بعید نیست"

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:7 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

یوونتوس و فیورنتینا مشتریان جدی و جدید عدنان یانوزای

یوونتوس و فیورنتینا مشتریان جدی و جدید عدنان یانوزای

 

عدنان یانوزای

عدنان یانوزای

 روزنامه دیلی‌اکسپرس در تازه‌ترین گزارش خود عنوان کرده مسئولان تیم‌های یوونتوس و فیورنتینا از سری A کالچو به تکاپو افتاده‌اند عدنان یانوزای را در پنجره زمستانی به خدمت گیرند.

طبق این گزارش، ستاره بین‌المللی بلژیکی می‌تواند مطابق آنچه در متن قراردادش گنجانده، به عنوان بازیکن قرضی راهی تیم‌های دیگر شده و کسب تجربه کند.

البته این گزارش عنوان می‌کند دو تیم ایتالیایی تمایل به عقد قراردادی قطعی با ستاره جوان منچستر یونایتد دارد.

یانوزای 19 ساله که در همه مسابقات فصل جاری به عنوان بازیکن تازه‌نفس و تعویضی به میدان رفته، قراردادی تا سال 2018 با اولدترافوردی‌ها دارد.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:4 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مخیتاریان مصدوم و ۴ هفته خانه‌نشین شد

مخیتاریان مصدوم و ۴ هفته خانه‌نشین شد

هنریک مخیتاریان

هنریک مخیتاریان

 سایت باشگاه بورسیا دورتموند اعلام کرد هنریک مخیتاریان نیز به فهرست بلند بالای بازیکنان مصدوم این تیم اضافه شده و این بازیکن ملی‌پوش حداقل تا 4 ماه خانه‌نشین خواهد بود.

مخیتاریان در بازی شب گذشته (شنبه) دورتموند در خانه ماینتس در هفته چهارم بوندس لیگا آلمان با شکست 2 بر صفر میهمان خاتمه یافت در دقیقه 65 به جای شنجی کاگاوا به میدان رفت اما در برخورد با یکی از بازیکنان حریف پس از اقدام به شلیک یک شوت در اواخر بازی آسیب دید و امروز (یک‌شنبه) نتیجه معاینات صورت گرفته روی پای او مشخص شد که این بازیکن 25 ساله حداقل تا 4 هفته دور از میادین خواهد بود و 6 بازی زردپوشان را از دست خواهد داد که 2 بازی آن در لیگ قهرمانان اروپا و 4 بازی آن در رقابت‌‌های فوتبال آلمان است، از جمله دربی منطقه رور که هفته آینده در خانه شالکه برگزار می‌شود.

مصدومیت مخیتاریان در حالی رخ داده است که یورگن کلوپ، سرمربی دورتموندی‌ها پیش از این مهره‌های مصدوم دیگری همچون مارکو رویس، یاکوب بلاژیکوفسکی، ایلکای گوندوگان، نوری شاهین و اولیور کرش داشت.

مخیتاریان سال 2013 از شاختار دونتسک به بورسیا دورتموند پیوست و تاکنون 13 گل در تمامی رقابت‌ها برای زردپوشان به ثمر رسانده است.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:3 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

هارت: خبری از تمدید قرارداد نیست

هارت: خبری از تمدید قرارداد نیست!

جو هارت

جو هارت

 جو هارت با اینکه در حال حاضر فرد شماره یک سه‌شیر است اما در باشگاه محبوبش هنوز نتوانسته نظر مانوئل پیگرینی سرمربی این تیم را به خود جلب کند.

هارت در مصاحبه با ساندی میرر در این ارتباط گفت: اگر قرار باشد قرارداد من تمدید شود خبرش به من هم خواهد رسید و این در حالی است که هنوز به من هیچ پیشنهادی برای این کار نشده است. 2 سال دیگر از قراردادم با سیتی باقی مانده و هنوز برای مذاکره و تمدید قرارداد وقت دارم.

این در حالی است که انتقال ویلی کابایرو سنگربان مالاگا در تابستان جاری به سیتی این شایعه را به وجود آورده که احتمال می‌رود قرارداد هارت تمدید نشود.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:59 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سیتی همچنان به دنبال په په

سیتی همچنان به دنبال په په

 

په په

په په

 منچسترسیتی همچنان به گزینه به خدمت گرفتن په په ، مدافع پرتغالی رئال مادرید می اندیشد.

 

بازیکن پرتغالی سالهاست که مد نظر پلگرینی است. با توجه به رفتن سن وی به نظر می رسد که سیتی تلاش ها را از سر گرفته باشد.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:57 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد

علی کریمی از خداحافظی‌ پشیمان شد!

 

علی کریمی

علی کریمی

علی کریمی تا چند روز آینده دراینباره تصمیم میگیرد. او را شاید دوباره به عنوان بازیکن در میادین دیدیم. شاید هم به عنوان مربی البته باتیم محبوبش یعنی پرسپولیس.

علی کریمی دیروز نیز در هتل آزادی حضور داشت و با بازیکنان پرسپولیس در لابی هتل روبه رو شد. در این دیدار دوستانه بازیکنان پرسپولیس استقبال گرمی از کاپیتان سابق خود کردند و با او خوش و بش کردند.

حمید درخشان سرمربی جدید پرسپولیس از کریمی خواسته با وجود خداحافظی از دنیای فوتبال به پرسپولیس بیاید و دوباره برای این تیم به میدان برود.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:54 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

قلعه نویی مجوز جدایی خسرو را صادر کرد

قلعه نویی مجوز جدایی خسرو را صادر کرد؟!

خسرو حیدری

خسرو حیدری

خسرو حیدری از جمله بازیکنانی بود که برای تمدید قراردادش، تا دقیقه نود استقلالی ها را منتظر پاسخ خود گذاشت. بازیکنی که مدعی بود از لیگ آلمان پیشنهاد دارد.

 

اما حیدری در این مدت اصلا نتوانسته است انتظارات امیر قلعه نویی را برآورده کند. حتی گویا قلعه نویی به قدری از عملکرد هافبک ملی پوش تیمش ناراضی است که در یک جمع خصوصی از حفظ او ابراز پشیمانی کرده و حتی می گویند گفته است در صورت اینکه حیدری برای نیم فصل دوم تصمیم به جدایی بگیرد، با جدایی اش موافقت می کند.

[ یک شنبه 30 شهريور 1393برچسب:, ] [ 20:49 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جهانبخش: هواداران، پرچم ايران را آورده بودند

جهانبخش: هواداران، پرچم ايران را آورده بودند

 

علیرضا جهانبخش

علیرضا جهانبخش

 علیرضا جهانبخش در خصوص بازی روز گذشته تیمش می‌گوید:« بازی خیلی حساسی بود. والویک هم مثل ما تازه به یک دسته پایینتر سقوط کرده و یک تیم قدرتمند محسوب می شود. در این بازی، نیمه اول فوق العاده بازی کردیم . یک گل هم زدیم و موقعیت های زیادی هم از دست دادیم. درنیمه دوم فشار والویک بیشتر شد. آنها برای جبران آمدند اما ما موفق شدیم از گل زده خود محافظت کنیم و بازی را با پیروزی به پایان برسانیم»

 

این بازی اولین میزبانی نایمیخن بعد از اطمینان از ادامه حضور جهانبخش در این تیم هلندی بود. تماشاگران طرفدار نایمیخن چه برخوردی با علیرضا داشتند؟ او می گوید:« برخورد هواداران با من مثل همیشه عالی بود. آنها خوشحال بودند. هم به خاطر اینکه تیم نتیجه گرفته بود و هم به این دلیل که تمام بازیکنان حفظ شده بودند. فکر می کنم به نسبت بازی های قبل هم تماشاگر بیشتری به ورزشگاه آمده بود. تمام سکوها پر شده بود و به نظرم ظرفیت 13 هزار نفری استادیوم ما تکمیل شده بود. برای اولین بار در این فصل بود که ورزشگاه ما پر می شد و این نکته مثبتی برای تیم ما است.

 


گویا هواداران نایمیخن از جهانبخش هم تشکر کرده اند. بابت اینکه مانده و به محبوبیتی ویژه روی سکوهای ورزشگاه رسیده. علیرضا می گوید:« از اولین روزی که به نایمیخن آمدم برخورد با من فوق العاده بود. در این بازی هم هواداران پرچم ایران به ورزشگاه آورده بودند تا اینگونه مرا مورد لطف خود قرار بدهند. من هم بهترین بازی ام را انجام دادم تا بتوانم جواب محبت آها را بدهم که خدا را شکر فکر می کنم از بازی ام راضی بودند»

 

جهانبخش در این بازی هم پاس گل داد. آمار او در ژوپیلر فوق العاده است. سه گل و 4 پاس گل. جالب اینکه علیرضا هر 4 پاس گل خود را برای آرس ، مهاجم هلندی نایمیخن ارسال کرده. او در این باره می گوید:« در این بازی هم پاس گل دادم. باز هم به آرس تا ششمین گل فصلش را به ثمر برساند. نکته جالب اینکه 4 تا از پاس گل‌های او را من داده‌ام »

[ یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:13 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

شکست خارج از خانه پنافیل با حضور علیرضا حقیقی

شکست خارج از خانه پنافیل با حضور علیرضا حقیقی

 

علیرضا حقیقی

علیرضا حقیقی

 در هفته چهارم لیگ دسته اول فوتبال پرتغال امشب (یک‌شنبه) تیم فوتبال پنافیل که علیرضا حقیقی را در ترکیب اصلی خود داشت، میهمان تیم مارتیمو بود و در پایان با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

در این بازی فرانسرجیو در دقیقه 50 و تئو ویکس در دقیقه 63 توپ را از روی خط درو ازه حقیقی عبور دادند تا چهارمین شکست متوالی پنافیل در این فصل از لیگ دسته اول فوتبال پرتغال رقم بخورد.

با این نتیجه پنافیل همچنان بدون امتیاز در قعر جدول 18 تیمی رقابت‌ها باقی ماند.

[ یک شنبه 23 شهريور 1393برچسب:, ] [ 23:12 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

درخشان رسما سرمربی پرسپولیس شد

درخشان رسما سرمربی پرسپولیس شد

 

حمید درخشان

حمید درخشان

  پس از تشکیل جلسه در باشگاه پرسپولیس حمید درخشان به عنوان سرمربی پرسپولیس و جانشین علی دایی انتخاب شد.

وی قرار است تا پایان فصل هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد.

دایی با وجود مخالفت رحیمی، با نظر حمید رضا سیاسی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود کنار گذاشته شد.

[ پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, ] [ 11:1 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بهروز منتقمی سرپرست پرسپولیس شد

بهروز منتقمی سرپرست پرسپولیس شد

 

بهروز منتقمی

بهروز منتقمی

در ادامه سونامی تغییرات در پرسپولیس، بهروز منتقمی امروز پس از جلسه هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس به عنوان سرپرست این باشگاه انتخاب شد.

علیرضا رحیمی که پیش از این سمت مدیرعاملی پرسپولیس را برعهده داشت در این مدت به دفعات با اعضای هیأت مدیره این باشگاه از جمله سیاسی، رئیس هیأت مدیره به اختلاف خورده بود.

[ پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, ] [ 10:56 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

دایی: درخشان اگر فوتبال می‌فهمید پیکان، شاهین و داماش را درست می‌کرد

دایی: درخشان اگر فوتبال می‌فهمید پیکان، شاهین و داماش را درست می‌کرد

 

علی دایی

علی دایی

علی دایی در خصوص ناراحتی هواداران پرسپولیس از برکناری وی گفت: من تصمیم‌گیرنده نیستم و نمی‌دانم چه اتفاقی افتاده است. ناراحتی هواداران به خاطر کسانی است که آرامش تیم را برهم زده‌اند.

وی در مورد اینکه حمید درخشان اعلام کرده که پرسپولیس مشکل بدنی داشت گفت: درخشان اگر فوتبال می‌فهمید تیم‌های پیکان، داماش و شاهین بوشهر را درست می‌کرد و سپس این حرف‌ها را مطرح می‌زد.

سرمربی برکنار شده پرسپولیس در مورد حضورش در تمرین این تیم عنوان کرد: از ساعت 17 تا الان که ساعت 19:15 است منتظر هستیم که حکم برکناری‌ام را کتبا اعلام کنند. از طرف منتقمی به ما حکمی دادند که معتبر نیست چون او به عنوان یک شهروند کاره‌ای نیست و نامش در هیچ شرکتی ثبت نشده است.

دایی در پایان گفت: آقایان هیئت مدیره که چنین تصمیمی را گرفتند حکم برکناری‌ام را با لوگوی باشگاه پرسپولیس بدهند تا ظرف دو ثانیه من را در اینجا نبینید.

[ پنج شنبه 20 شهريور 1393برچسب:, ] [ 10:50 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

قرارداد کارلوس کی روش ایمیل شد

قرارداد کارلوس کی روش ایمیل شد

 

کارلوس کی‌روش

کارلوس کی‌روش

 فدراسیون فوتبال ایران بالاخره امروز قرارداد نهایی کی‌روش را برای این مربی پرتغالی ایمیل کرد تا در صورت امضا این قرارداد او بار دیگر هدایت تیم ملی فوتبال ایران را برعهده بگیرد.

مهدی محمدنبی دبیر فدراسیون فوتبال در گفت و گو با فارس این خبر را تایید کرد.

قرارداد کی‌روش با فدراسیون فوتبال بعد از جام جهانی 2014 برزیل به پایان رسید و مذاکرات نسبتا طولانی بین فدراسیون و کی‌روش برای عقد قرارداد ادامه داشته که تاکنون به نتیجه نرسیده است.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 22:50 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

حسین فرکی سرمربی سپاهان شد

حسین فرکی سرمربی سپاهان شد

 

حسین فرکی

حسین فرکی

 پس از کناره‌گیری زلاتکو کرانچار از سرمربیگری تیم فوتبال سپاهان مسئولان این باشگاه با حسین فرکی وارد مذاکره شده و او را به عنوان سرمربی جدید طلایی‌پوشان انتخاب کردند.

فرکی که جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بود حالا باید در ادامه لیگ چهاردهم هدایت سپاهان را بر عهده بگیرد.

حسین فرکی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم این خبر را تایید کرد.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 22:44 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

رونالدینیو قراردادش را با کوئرتارو مکزیک امضا کرد + عکس

رونالدینیو قراردادش را با کوئرتارو مکزیک امضا کرد + عکس

رونالدینیو

رونالدینیو

رونالدینیو قراردادی دو ساله با تیم کوئرتارو مکزیک امضا کرد. هافبک هجومی 31 ساله پس از ترک اتلتیکو مینیرو در جولای مورد توجه باشگاه‌های زیادی قرار گرفت اما ستاره سابق پاری‌سن‌ژرمن، بارسلونا و میلان تصمیم گرفت به مکزیک برود.

وی قرار است پیراهن شماره 49 را بر تن کند.

 

رونالدینیو

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:51 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

بايرن پيشنهاد ليورپول به شقيري را رد کرد

بايرن پيشنهاد ليورپول به شقيري را رد کرد

 

ژردان شکیری

ژردان شکیری

 ژردان شکیری امروز فاش کرد که لیورپول قبل از جام جهانی پیشنهاد وسوسه‌کننده‌ای به او ارائه کرده بود که بایرن مونیخ آن را رد کرد، زیرا نمی‌خواست او را بفروشد.

بنا به اعلام شبکه "اسکای ایتالیا" اینترمیلان هم خواهان خرید این بازیکن بود.
شقیری که تا 2016 با باواریایی‌ها قرارداد دارد، گفت در تعطیلات نیم فصل درمورد تمدید قراردادش تصمیم خواهد گرفت.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:50 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مارکو رویس هدف منچسترسیتی برای فصل آینده

مارکو رویس هدف منچسترسیتی برای فصل آینده

 

مارکو رویس

مارکو رویس

 به نقل از Daily Star، پس از لینک شدن مارکو رویس به باشگاه هایی نظیر آرسنال، بایرن مونیخ، رئال و بارسلونا، آخرین تیمی که نسبت به جذب او ابراز علاقه کرده است منچسترسیتی انگلیس می باشد.

طی آخرین شایعات شنیده می شود سران سیتی تصمیم دارند با پایان یافتن محدودیت هایی که بر اثر فیرپلی مالی گرفتار آنها شده اند، با پیشنهادی 31.5 میلیون یورویی ستاره بورسیا دورتموند را برای فصل آینده به ورزشگاه اتحاد بیاورند.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:49 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پیشنهاد 800 هزار دلاری الوکره به مسعود شجاعی

پیشنهاد 800 هزار دلاری الوکره به مسعود شجاعی

مسعود شجایی

مسعود شجایی

 مسعود شجاعی هافبک ملی پوشی که در جام جهانی هم به میدان رفت هنوز تیم ندارد.شجاعی که بعد از جدایی از لاس پالماس خیلی دوست داشت در اسپانیا و البته لیگ دسته دوم این کشور به فوتبالش ادامه دهد موفق نشد تیمی پیدا کند.مدت ها صحبت از علاقه تیم های نومانسیا و ساراگوسا به جذب شجاعی مطرح بود اما فرصت نقل و انتقالات تابستانی تمام شد و شجاعی بیرون ماند تا خبر پیشنهادهای قطری به او مطرح شود.
در حال حاضر شجاعی دو پیشنهاد از تیم های قطری دارد که یکی از این پیشنهادها را باشگاه الوکره داده و دیگری مربوط به الشحانیه است.الشحانیه اخیرا یکی از بازیکنان اسپانیایی اش را اخراج کرده و دنبال بازیکن خارجی است اما گفته می شود پیشنهاد الوکره به شجاعی جدی تر است.گفته می شود الوکره  پیشنهادی 800 هزار دلاری به بازیکن ملی پوش ایرانی داده است.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:47 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

رونمایی از توپ جدید لیگ قهرمانان

رونمایی از توپ جدید لیگ قهرمانان

 

توپ جدید لیگ قهرمانان

توپ جدید لیگ قهرمانان

پس از انجام قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، یوفا از توپ‌های فصل جدید لیگ قهرمانان رو نمایی کرد.

این توپ‌ها که مثل همیشه با همکاری شرکت آدیداس تولید شده، تکنولوژی های جدیدی در خود به همراه دارد. ظاهر آن مثل همیشه، با ستاره هایی به هم متصل مانند لوگو ی لیگ قهرمانان است و البته، تکنولوژی جدیدی که به آن اضافه شده این است که توپ با مواد اولیه ای تولید شده که در صورت خیس بودن زمین، توپ آب را به خود جذب نکند. همچنین کنترل بازیکنان روی توپ به خاطر وزنش و طراحی آیرودینامیکش بهتر شده و برای رقابت‌ها سخت، کاملا مناسب است.

از لحاظ گرافیکی، روی ستاره ها خط های نارنجی رنگ که مانند آتش هستند، وجود دارد که نشان دهنده رقابت داغ بین تیم‌ها در این تورنمونت است.

توپ جدید لیگ قهرمانان اروپا

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:45 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

رسوایی در فوتبال انگلیس

رسوایی در فوتبال انگلیس

 

نشریه انگلیسی میل آن ساندی فاش کرد که تعدادی فوتبالیست که متهم به دست داشتن در تبانی هستند، علی رغم اطلاع اتحادیه فوتبال انگلیس، در فوتبال این کشور حضور دارند.

بعد از تحقیقات زیادی که توسط این نشریه در مورد تبانی های انجام شده در رقابت های کنفرانس جنوب در فصل 13-2012 انجام گرفت و همچنین تبانی هایی که در استرالیا انجام شد، مسئولان بلند پایه اتحادیه فوتبال انگلیس تایید کرد که برای اولین لیستی از بازیکنانی در اختیار دارند که علی رغم متهم بودن به نقش داشتن در تبانی، به دلایل مختلف، نمی توانند مانع از بازی کردن آنها شوند

اتحادیه فوتبال انگلیس تعداد ای بازیکنان را اعلام نکرد اما تاکید کردند که قوانین دست آنها را برای ممانعت از بازی کردن این بازیکنان بسته است. این بازیکنان در لیگ های پایین فوتبال انگلیس حضور دارند.

اتهامات برخی از بازیکنان، مربوط به بازی هایی در انگلیس است اما برخی نیز پیش از حضور در فوتبال انگلیس، در شرط بندی نقش داشته اند.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:31 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

فردیناند: تصمیم منچستریونایتد برای فروش ولبک به آرسنال دیوانگی بود

فردیناند: تصمیم منچستریونایتد برای فروش ولبک به آرسنال دیوانگی بود

 

ریو فردیناند

ریو فردیناند

 ریو فردیناند، مدافع سابق منچستریونایتد، معتقد است تصمیم این باشگاه برای فروش دنی ولبک به آرسنال، دیوانگی بود.

ولبک که یکی از محصولات آکادمی باشگاه منچستریونایتد بود، در آخرین روز نقل و انتقالات به آرسنال فروخته شد و این باشگاه در مقابل، رادامل فالکائو را با انتقالی قرضی از موناکو به خدمت گرفت.  گفته می شود لوئی فن خال به ولبک گفته که می تواند الدترافورد را ترک کند و فردیناند که خود در این تابستان از منچستریونایتد به کوئینزپارک رنجرز رفت، از اینکه سرمربی جدید شیاطین سرخ چنین تصمیمی گرفته، متحیر است.

او به نشریه سان گفت:" نمی توانم باور کنم که منچستریونایتد اجازه داد ولبک جدا شود؛ به ویژه اینکه او به آرسنال رفت. او یک تهدید واقعی برای مدافعان است و اگر آرسنال از او درست استفاده کند، او می تواند بسیار خطرناک باشد.

دنی همه ویژگی های لازم برای تبدیل شدن به یک بازیکن بزرگ را دارد. فوتبال انگلیس هنوز توانایی های واقعی او را ندیده است. . فکر می کنم او در منچستریونایتد دیگر احساس خوب ینداشت زیرا حتی اگر خوب هم بازی می کرد، باز هم رونی و فن پرسی جلوتر از او بودند. او در آرسنال مهاجم اصلی خواهد بود و من مطمئنم که به شکوفایی می رسد."

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:31 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

هاجسون: ترجیح می دهم مقابل سوئیس بد بازی کنیم اما ببریم

هاجسون: ترجیح می دهم مقابل سوئیس بد بازی کنیم اما ببریم

 

روی هاجسون

روی هاجسون

 روی هاجسون، سرمربی تیم ملی انگلیس، تایید کرد که قرار گرفتن مقابل سوئیس، در اولین دیدار تیمش در مرحله مقدماتی رقابت ها یورو 2016، برای تیمش ایده آل نبوده است.

سه شیرها چند روز قبل در دیدار دوستانه و با ارائه نمایشی نه چندان راضی کننده، مقابل نروژ به پیروزی 1-0 رسیدند و فردا شب باید در اولین دیدارشان برای رسیدن به یورو 2016، به مصاف سوئیس بروند. سوئیس در جام جهانی نمایش بهتری از انگلیس داشت و به مرحله یک هشتم نهایی رسید. آنها اکنون در رتبه نهم رنکینگ فیفا هستند و هاجسون به خوبی از کیفیت این تیم آگاه است.

او به خبرنگاران گفت:" در شرایط ایده آل، ترجیح می دادیم دیرتر با سوئیس روبرو شویم. این یک آزمون بزرگ است. می خواهم بدانم که بازیکنانم در این دیدار چه نمایشی ارائه خواهند داد. این یک آزمون بزرگ برای آنهاست. می خواهم ببینم که آنها چه نمایشی در این آمون خواهند داشت.

می خواهم تیم در این دیدار نتیجه بگیرد و اگر از من بپرسید که کدام را ترجیح می دهم، بد بازی کردن و بردن یا خوب بازی کردن و باختن، من اولی را انتخاب می کنم. از این نظر، من با بقیه فرقی ندارم. اینکه در این دیدار چه اتفاقاتی رخ خواهد داد و چه نتیجه ای رقم می خورد، برای ما اهمیت دارد."

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:25 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

وین رونی: می توانیم سوئیس را در خانه اش شکست بدهیم

وین رونی: می توانیم سوئیس را در خانه اش شکست بدهیم

 

وین رونی

وین رونی

 وین رونی، کاپیتان تیم ملی انگلیس، مطمئن است که تیمش می تواند در اولین دیدار در مرحله مقدماتی یورو 2016 در خانه سوئیس، نتیجه خوبی کسب کند.

بسیاری این دیدار را دشوارترین بازی شاگردان هاجسون در راه رسیدن به یورو 2016 می دانند اما علی رغم نمایش نه چندان دلچسب در دیدار دوستانه برابر نروژ، رونی معتقد است که می توانند در دیدار فردا شب، نتیجه خوبی کسب کنند.

او به خبرنگاران گفت:" ما مصمم هستیم که به پیروزی برسیم. ما یک تیم منسجم هستیم و به سختی در کنار هم تلاش می کنیم تا بهترین نمایش را ارائه بدهیم. تیم ما کیفیت بالایی دارد و می توانیم با هم این کیفیت را نشان بدهیم. این دیدار جذابی است. احتمالا دشوارترین دیدار ما در مرحله مقدماتی و ما می خواهیم نتیجه خوبی از آن کسب کنیم. ما آماده هستیم.

ما در چند روز گذشته فرصت داشتیم تا برای این دیدار آماده شویم و اکنون بسیار هیجان زده هستیم. این آزمون بزرگی است اما ما فکر می کنیم که کیفیت لازم برای پیروزی را داریم.

اگر بتوانیم نتیجه خوبی بگیریم، این نتیجه به همه اعضای تیم اعتماد به نفس زیادی برای دیدارهای بعدی می دهیم."

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:24 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

راکیتیچ: سوارز دیگر کسی را گاز نمی گیرد

راکیتیچ: سوارز دیگر کسی را گاز نمی گیرد

 

ایوان راکیتیچ

ایوان راکیتیچ

 ایوان راکیتیچ ستاره کرواتی که در این تابستان، از سویا به بارسلونا پیوسته، امروز در مصاحبه ای ادعا کرد که لوییز سوارز دیگر هیچ فوتبالیستی را حداقل در دوران حضورش در بارسلونا گاز نخواهد گرفت.

سوارز در حال حاضر مشغول گذراندن محرومیت 4 ماهه اش از سوی فیفا بخاطر گاز گرفتن جورجو کیه لینی مدافع تیم ملی ایتالیاست.

راکیتیچ گفت :" سوارز بازیکن بزرگیست و او به ما گفته است که دیگر هرگز چنین حرکتی را از سوی او در آینده شاهد نخواهیم بود."

وی در مورد شرایط این روزهایش در بارسا گفت : " من به بارسلونا آمدم تا از فوتبال لذت ببرم.به اینجا آمده ام تا به سختی تلاش کنم و بهترین عملکردم را برای بارسا به نمایش بگذارم.می خواهم به بارسا کمک کنم تا به موفقیت های بیشتری برسد.

در تیم ما بازیکنان بسیار بزرگی حضور دارند. هر روز که به تمرین می روم؛ لبخند به لب دارم و از تمرین کردن در بارسلونا لذت می برم. فکر می کنم اینکه شما از حضور در تیمی لذت ببرید؛ مساله بسیار مهمی باشد"

راکیتیچ در مورد قرعه بارسا در لیگ قهرمانان گفت : " در گروه آسانی قرار نداریم. پاری سن ژرمن، سخت ترین رقیب ماست و آژاکس و آپوئل نیز حریفان راحتی نیستند.پاری سن ژرمن زلاتان را دارد. شاید او بهترین مهاجم دنیا باشد. زلاتان سعی می کند حتما به ما گل بزند. امیدوارم به عنوان تیم اول از گروهمان صعود کنیم"

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:18 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

نقشه جدید آنجلوتی؛ گرت بیل در خط هافبک

نقشه جدید آنجلوتی؛ گرت بیل در خط هافبک

 

گرت بیل

گرت بیل

 کارلو آنجلوتی سرمربی رئال مادرید قصد دارد یک نقشه جدید را رو کند و گرت بیل را به خط هافبک منتقل کند و از او مشابه دی ماریا در فصل گذشته بازی بگیرد.

آنجلوتی می خواهد دوباره از سیستم فصل پیش استفاده کند و می خواهد با انتقال گرت بیل به خط هافبک دوباره تعادل را در تیم ایجاد کند. گرت بیل نسبت به رودریگز سرعت بالاتری دارد و می تواند با استارت های خود موتور تیم را روشن کند. گرت بیل علاوه بر سرعت بالای خود می تواند در کارهای دفاعی نیز بسیار موثر باشد چرا که قبلا در پست دفاع چپ بازی می کرده است.

به گفته مارکا آنجلوتی برای برقراری تعادل در ترکیب تیم می خواهد در دربی این نقشه را به اجرا بگذارد و حالا باید دید در دیداری که جایی برای اشتباه نیست این ایده چگونه جواب می دهد.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:16 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

سرخیو راموس، گلزن ترین مدافع پنج سال اخیر لالیگا

سرخیو راموس، گلزن ترین مدافع پنج سال اخیر لالیگا

 

سرخیو راموس

سرخیو راموس

سرخیو راموس، مدافع رئال مادرید توانسته که عنوان گلزن ترین مدافع پنج سال اخیر لیگ اسپانیا را از آن خود کند.

سرخیو راموس از 2009 تا کنون 19 گل زده است که از این حیث چهار گل بیش از سن خوزه در اتلتیک بیلبائو به ثبت رسانده است.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:15 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

یواخیم لو: اسپانیا می تواند به نیمه نهایی یورو 2016 برسد

یواخیم لو: اسپانیا می تواند به نیمه نهایی یورو 2016 برسد

 

یواخیم لو

یواخیم لو

یواخیم لو، سرمربی تیم ملی آلمان، معتقد است که اسپانیا می تواند با پشت سر گذاشتن ناکامی جام جهانی 2014، در یورو 2016 حداقل تا مرحله نیمه نهایی پیش برود.

شاگردان دل بوسکه به عنوان یکی از مدعیان قهرمانی، پای به رقابت های جام جهانی 2014 برزیل گذاشتند اما در همان مرحله گروهی ، با شکشت مقابل هلند و شیلی، از دور رقابت ها کنار رفتند.

با این وجود، لو معتقد است که لا روخا خیلی زود می تواند این ناکامی را پشت سر بگذارد و بار دیگر به جمع بهترین های فوتبال اروپا برگردد.

او به آ.اس گفت: اسپانیا را باید الگو قرار داد. در دیدار مقابل فرانسه می توانستید ببینید که آنها تیمی در مرحله گذار هستند اما همچنان خوب بازی می کنند. من کاملا مطمئنم که اسپانیا را در یورو 2016 در جمع چهار تیم پایانی خواهیم دید.

اسپانیا فردا شب در اولین دیدارش در مرحله مقدماتی یورو 2016 مقابل مقدونیه قرار خواهد گرفت.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:14 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

جشن پرسپولیسی های قدیمی به مناسبت سالروز 6 تایی ها

جشن پرسپولیسی های قدیمی به مناسبت سالروز 6 تایی ها

 

پیشکسوتان پرسپولیس

پیشکسوتان پرسپولیس

به گزارش ورزش 11، ظهر امروز و در سالروز بازی معروف شیش تایی ها کانون هواداران پرسپولیس مراسمی را در رستوران  سنتی شب های تهران واقع در خیابان ستارخان برگزار کرد.

این مراسم  متقارن شد با سالروز میلاد امام رضا (ع) تا مولودی خوانی هم در آن گنجانده شود.

کانون مشوقین باشگاه پرسپولیس  با اسپانسرینگ شرکت درسا این مراسم را برگزار کرد.

 

تصاویری از دربی سال 52 و بنرها مختلفی به مناسبت این بازی تاریخی در مقابل رستوران نصب شده بود.جالب اینکه در بین بنر ها تصاویر تیم هایی که توسط پرسپولیس 6 تایی شده اند هم دیده می شد!

 

این مراسم از ساعت 12:20 دقیقه تا 13:30 دقیقه طول کشید و پیشکسوتانی مثل  رحم یوسفی،عباس کارگر، ضیا عربشاهی،کاظم سیدعلیخانی،مرتضی فنونی زاده، محمد صادقی، حمید جاسمیان، جواد حسن زاده ،همایون بهزادی، علی پروین و  مسیح مسیح نیا  در آن حضور داشتند.

 

مهدی محمد نبی دبیر کل فدراسیون فوتبال،ملائکه مسوول دفتر ریاست جمهوری ،اسماعیل زاده مشاور وزارت صنعت و تجارت و ندیمی نایب رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس هم در این مراسم حضور داشتند.

 

تعدادی از پیشکسوتان پرسپولیس که به این مراسم دعوت شده بودند با عذرخواهی در این جشن شرکت نکردند.
مهدی حدادپور از روزنامه نگاران  پرسپولیسی و مولف کتاب تاریخچه پرسپولیس  وقایع و اتفاقات بازی معروف  6 تایی ها را  برای حضار بازگو کرد.

 

دوربین و خبرنگار برنامه نود هم در محل حضور داشتند.

جمید جاسمیان و همایون بهزادی که در بازی معروف 6 تایی ها هت تریک کرده خاطراتی را از این بازی بازگو کردند.

 

در حاشیه صحبت های جاسمیان  وی اعلام کرد بهتر است الان مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس تغییر نکند.وی گفت به هواداران حق می دهد که از نتایج پرسپولیس ناراحت باشند.جاسمیان از پیشسکوتان خواست به پرسپولیس کمک کنند تا این تیم از شرایطی که برایش ایجاد شده نجات پیدا کند.

 

همایون بهزادی هم گفت جاسمیان  بزرگ باشگاه پرسپولیس است و کاپیتانش بوده است.بهزادی گفت زمانی که برای پرسپولیس بازی می کرده  و تیم نتیجه نمی گرفته بازیکنان این تیم تا صبح نمی توانستند بخوابند.

 

در ادامه داریوش خواجه نوری سرود رسمی باشگاه پرسپولیس را اجرا کرد.کلیپ این کار هم پخش شد.وی گفت در بخش دکلمه این کار علی پروین از همه بهتر اجرا کرده و در بخش اصلی ترانه محسن خلیلی بهتر از همه خوانده است.

 

امروز سالروز تولد ناصر محمد خانی هم بود.او هم به این مراسم دعوت شده بود اما در بین پیشکسوتان حضور نداشت.
در ادامه مراسم کیکی که به این مناسبت تهیه شده بود  روی آن عدد 6 دیده می شد  بریده شد و پیشکسوتان با آن عکس یادگاری گرفتند.

 

یکی از لیدرهای قدیمی  پرسپولیس شعارهایی که در وصف بازی 6 تایی ها ساخته شده بود را خواند.چندین نفر از لیدرها و بوقچی های قدیمی پرسپولیس در این مراسم حضور داشتند

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:9 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پاسخ ترابیان به ابهام در ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال

پاسخ ترابیان به ابهام در ادامه همکاری کی‌روش با فدراسیون فوتبال

 

کارلوس کی روش

کارلوس کی روش

عباس ترابیان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در مورد آخرین روند مذاکره با کی‌روش و مصاحبه‌هایی که این مربی و همچنین علی کفاشیان انجام داده‌اند عنوان کرد: من قبلا وظایفم را در مورد قرارداد کی‌روش و متنی که قرار بود تنظیم شود انجام دادم و بقیه مسائل به رئیس فدراسیون فوتبال مربوط می‌شود. این قرارداد با در نظر گرفتن منافع کشور و فوتبال ایران تنظیم شد و حالا رئیس فدراسیون باید در مورد توافقات نهایی با کی‌روش صحبت کند.

او ادامه داد: این قرارداد چند بار دچار تغییرات شد و تحت الشعاع خواسته‌ها و نظرات طرفین قرار گرفت. همانطور که گفتم بنده کارم را انجام دادم و حالا باید دید روند مذاکرات کفاشیان و کی‌روش چگونه پیش خواهد رفت.

ترابیان در پاسخ به این سوال که آیا شانس ماندن کی‌روش در تیم ملی زیاد است یا کم تاکید کرد: رئیس فدراسیون در مورد آخرین وضعیت قرارداد صحبت کرده است.در واقع با توجه به حرف‌های ایشان باید این مثل معروف را به کار برد: «تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل!»

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:7 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

گزارش تمرین امروز استقلال؛ حرکات نمایشی قلعه‌نویی

گزارش تمرین امروز استقلال؛ حرکات نمایشی قلعه‌نویی

تمرین تیم فوتبال استقلال

تمرین تیم فوتبال استقلال

به گزارش ورزش 11، تمرین تیم فوتبال استقلال جهت آماده‌سازی برای دیدار روز پنج‌شنبه پیش رو مقابل نفت تهران از ساعت 18 امروز در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی برگزار شد.

* در این تمرین هرار مگویان، یعقوب کریمی و حنیف  عمران‌زاده به همراه جواد زرنیچه مربی استقلال غایب بودند.  مگویان در اردوی تیم ارمنستان حضور دارد و کریم همراه تیم امید در کشور چین به سر می‌برد، ضمن اینکه زرینچه به علت سرماخوردگی نتوانست در تمرین شرکت کند.

* کرار جاسم هافبک عراقی تیم استقلال با لباس شخصی در تمرین حاضر شد و همراه آبی‌پوشان تمرین نکرد.

* امیرحسین صادقی، مهدی کریمیان و هاشم بیک‌زاده زیر نظر دکتر امین نوروزی و امیر مهریزی تمرینات اختصاصی انجام دادند که در این بین صادقی اواخر کارهمراه با سایر نفرات تمرین کرد.

* آرش برهانی با تاخیر چند دقیقه‌ای در تمرین آبی‌پوشان حاضر شد.

* پیش از آغاز تمرین تعدادی از بازیکنان استقلال از جمله محسن فروزان و میلاد فخرالدینی سر به سر فرزند پژمان نوری گذاشتند که این مسئله باعث شد فرزند نوری با لگد به جان این 2 بازیکن بیفتد.

* امیر قلعه‌‌نویی به مدت 5 دقیقه در خصوص بازی مقابل نفت تهران برای بازیکنان صحبت کرد و از آنها خواست که پیروزی مقابل نفت مسجد سلیمان را فراموش کنند و به فکر دیدار روز پنج‌شنبه باشند.

* از تمرین امروز آبی‌پوشان 40 نفر دیدن کردند که بیشتر صحبت‌های آنها درباره علی دایی و بحث برکناری احتمالی او از سرمربیگری تیم پرسپولیس بود.

* دکتر امین نوروزی به بررسی وضعیت مصدومان استقلال پرداخت و برنامه تمرینی مخصوص را به آنها داد.

* کریم بوستانی که 2 روز به اهواز سفر کرده بود امروز در تمرین حاضر شد و با دروازه‌بانان تمرین اختصاصی انجام داد.

* محور تمرین امروز آبی‌پوشان انجام کارهای کششی، کار با توپ و فوتبال درون تیمی بود. در فوتبال درون تیمی قلعه‌نویی سرمربی استقلال به عنوان بازیکن آزاد بازی کرد و جالب اینکه در برخی از صحنه‌ها به انجام کارهای نمایشی مشغول شد و هنگامی که یکی دو بازیکن را دریبل می‌زد مورد تشویق بازیکنان قرار می‌گرفت. جالب اینکه  بازیکنان سعی می‌کردند توپ را به سرمربی استقلال برسانند.

تیم فوتبال استقلال در هفته هشتم لیگ برتر، روز پنج‌شنبه 20 شهریور در ورزشگاه تختی به مصاف تیم نفت تهران می‌رود.

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:6 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

رضا عنایتی: من خود جادوگرم!

رضا عنایتی: من خود جادوگرم!

 

رضا عنایتی

رضا عنایتی

رضا عنایتی 37 ساله که با 4 گل زده پس از ادینیو در رده دوم بهترین گلزنان لیگ برتر جای دارد معتقد است موفقیت پدیده می تواند به پیشرفت فوتبال مشهد کمک کند. عنایتی درباره موفقیت‌های این روز‌های تیمش، وضعیت خودش و همین‌طور مسایل حاشیه‌ای به گفت‌ و‌ گو پرداخت.

 
در ابتدای لیگ خیلی‌ها فکر می‌کردند موفقیت‌های پدیده اتفاقی است، ولی حالا کمتر کسی است که این‌طور فکر کند.
طبیعتا هیچ چیزی اتفاقی نیست. اتفاقی برای زمانی است که شما کم زحمت بکشی و زیاد برداشت کنی ولی ما 3 اردو داشتیم. 3 اردویی که واقعا سخت بود. در کیش در دمای بین‌40 تا‌50 درجه تمرین می‌کردیم، آن هم روزی 3 جلسه تمرین. کسی طاقت نداشت از خانه بیرون بیاید ولی ما تمرین کردیم. نتایجی که پدیده گرفته به هیچ‌وجه اتفاقی نیست. ما با یک کار برنامه‌ریزی شده جلو رفتیم.

 
الان در رده سوم جدول هستید و بین مدعیان.
فعلا که زود است درباره ماندمان در صدر جدول حرف بزنیم. شما اگر یادتان باشد در 2 فصل تیم فجر و برق شیراز در پایان نیم‌فصل جزو تیم‌های بالای جدول بودند، ولی در نیم فصل دوم به لیگ دسته 2 سقوط کردند. به همین‌خاطر ما باید در درجه اول تلاش کنیم تا در لیگ برتر بمانیم و بعد به دنبال جایگاه بهتر باشیم.

 
یکی از رقبای جدی استقلال هم که هستید.
(خنده) نه بابا، استقلال یکی از پر‌مهره‌ترین تیم‌های لیگ است. انتظاری هم از ما نیست. شما‌ ببینید، بازیکنان استقلال از نظر فنی در چه شرایطی هستند. به هیچ‌وجه قبال قیاس با بازیکنان ما نیستند، ولی پدیده هم یک تیم کامل است. ما هم‌دل هستیم و یکدل. دوست داریم الگوی خوبی باشیم. هم از نظر اخلاقی هم از نظر فنی. بالاخره باید خیلی تلاش کنیم.


 
کارشناس‌ها می‌گویند شما تیکی‌تاکا بازی می‌کنید.
بله، آقای مرزبان سرمربی تیم خیلی تاکید دارد که ما یک‌ضرب بازی کنیم. اصرارش در تمرینات روی همین موضوع است. می‌گوید توپ را که گرفتی باید تک‌ضرب پاس بدهی.


 
نقش رضا عنایتی در پدیده فراتر از یک بازیکن است؟
نه، من نقشی فراتر از یک بازیکن ندارم. سعی می‌کنم تجربیاتی را که دارم، به تیم و بازیکنان انتقال بدهم.‌ 15، 16 سال است که دارم بازی می‌کنم، هم در ایران و هم در کشور امارات. چیزهایی را که یاد گرفته‌ام سعی می‌کنم به بچه‌ها منتقل کنم. آن‌ها هم خیلی مودبانه حرف‌های مرا قبول می‌کنند. امیدوارم بتوانم به تیمم و شهرم خدمت کنم.


 
بنزین موتور گلزنی‌ات کی تمام می‌شود؟
فعلا که بنزین موتورم کاملا پُر است!‌(خنده) خدا را شکر تا الان ‌که همه‌ چیز خوب پیش رفته،‌ ولی برای من در درجه اول موفقیت تیم اهمیت دارد. الان اتفاقی که دارد در تیم ما می‌افتد، این است که همه دلشان با تیم است، حتی بازیکنان نیمکت‌نشین. احساس می‌کنند که وقتی نتیجه‌ای رقم می‌خورد به نفع یا ضرر کل مجموعه است.


 
داستان گلزنی‌های رضا عنایتی چیست؟ چه رمز و رازی دارد؟!
هیچ رمز و رازی ندارد. هیچ سری ندارد. ببینید، باید همیشه در هر کاری که می‌خواهید بکنید، جدی باشید. من هم نگاهی خیلی جدی به فوتبال دارم. می‌گویم یک بازیکن حرفه‌ای هستم و باید مراعات کنم. با خانواده میهمانی می‌روم ولی شب باید زود برگردم. در زندگی‌ام خط قرمزهایی وجود دارد که نباید از آن‌ها عبور کنم. الان 38 سالم است و به خاطر همین باید به بدنم خوب استراحت بدهم.



این‌طور که پیداست تا 45 سالگی فوتبال بازی می‌کنی.
(خنده) من به این موضوع اصلا فکر نمی‌کنم. تا وقتی که آماده باشم و گل بزنم فوتبال بازی می‌کنم. حالا تا هر سن و‌ سالی که طول کشید. مهم برایم بازدهی است. احساس کنم بازدهی ندارم از فوتبال خداحافظی می‌کنم، ولی حالا حالاها باید مرا تحمل کنید چون در فوتبال هستم.


 
نکند جادوگر داری!
(خنده) من خودم جادوگر هستم. ببینید، جادوگر در این فوتبال فقط یکی داریم و او هم علی کریمی ‌است که دلم برایش شدیدا تنگ شده‌.


 
هنوز با بازیکنان قدیمی ‌از جمله کریمی‌، دایی، مهدوی‌کیا و... رابطه داری؟
خدا را شکر من با همه رفیقم و هر از گاهی به آن‌ها زنگ می‌زنم. دوستان خیلی خوبی برای من هستند.


 
با علی نیکبخت دوست قدیمی‌ات چطور؟
صد‌در‌صد. هفته‌ای یک بار معمولا علی را می‌بینم.



 قبول داری قدر خودش را ندانست؟
نمی‌توانم بگویم حیف شد، از دست رفت. بعضی وقت‌ها بعضی اتفاقات را ما بیش از حد بزرگ می‌کنیم. علی نیاز داشت که دستش را بگیریم ولی کارهایی کردند که او بیشتر زمین بخورد.



 با آرش برهانی هم در ارتباط هستی؟ سال‌ها زوج هم بودید.
در یکی، 2 ماه گذشته از او خبری ندارم. قبل از آن خیلی با هم صحبت کردیم. اتفاقا قبل از لیگ وقتی با علی رفتیم بازی کنیم، آرش هم بود. الان آرش آقای پاس گل است. در خدمت تیم شده و برای استقلال خیلی خوب بازی می‌کند. امیدوارم همیشه موفق باشد.


 
 چرا سیاوش اکبرپور از فوتبال بیرون ماند؟ قرار بود به پدیده بیاید.
فعلا ‌که خودش را گم کرده و از او خبری ندارم. دل سیاوش با استقلال بود. خیلی برای این تیم زحمت کشید و توقع نداشت که این شکلی کنار برود. او هنوز در کماست و باورش نمی‌شود.

 

وقتی به تو در استقلال گفتند دندان پوسیده‌ انگیزه گرفتی، درست است؟
بله‌، این بهترین واژه‌ای بود که یک آدم غیر‌فوتبالی درباره من به کار برد.
نمی‌دانست که برای من ایجاد انگیزه می‌کند.

سوال آخر هم درباره کار با توماس هسلر است. او یکی از بزرگ‌ترین بازیکنان فوتبال آلمان بوده و باید تجربیات خیلی زیادی داشته باشد.
فقط می‌توانم بگویم هسلر سلطان است. او جزو 3‌ هافبک خوب دنیا بود. این‌قدر خوب و کار‌بلد است که هر‌چه بگویم کم گفته‌ام. واقعا افتخار می‌کنم که در خدمت او هستم. از لحاظ احساسی یک آدم فوق‌العاده است. ضربه کاشته‌هایش تاریخی و جزو 3 کاشته‌زن برتر دنیا بود

[ سه شنبه 18 شهريور 1393برچسب:, ] [ 16:5 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

شاگردان کرانچار در خانه مقابل ملوان متوقف شدند

شاگردان کرانچار در خانه مقابل ملوان متوقف شدند

 

بازیکن سپاهان

بازیکن سپاهان

در هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور دو تیم سپاهان و ملوان از ساعت 18:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه فولادشهر اصفهان به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان به نتیجه تساوی یک بر یک انجامید.

در این دیدار سپاهانی‌ها موفق شدند بازی را به خوبی آغاز کنند و حاصل این شروع خوب هم گل لوسیانو پریرا در دقیقه 5 بود که زردپوشان اصفهانی را پیش انداخت اما در ادامه جلال رافخایی موفق شد در دقیقه 30 گل تساوی را برای ملوان به ثمر برساند.

این دیدار در نیمه دوم نیز با وجود تلاش دو تیم، گلی در بر نداشت تا بازی با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان برسد و دو تیم تقسیم امتیاز کنند. سپاهان با این تساوی 12 امتیازی شد و همچنان در رده چهارم جدول باقی ماند. ملوان نیز با تک امتیاز دیدار مقابل سپاهان هفت امتیازی شد و به رده دهم جدول صعود کرد.

[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:37 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان و تدام صدر نشینی

پیروزی استقلال در مقابل نفت مسجد سلیمان و تدام صدر نشینی

 

بازیکنان استقلال

بازیکنان استقلال

در ادامه دیدارهای هفته هفتم لیگ برتر ایران نفت مسجد سلیمان از ساعت 18:50 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهید بهنام محمدی به مصاف استقلال تهران رفت و بازی را با دو گل به میهمانش واگذار کرد. محمد قاضی در دقیقه 42 و سجاد شهباززاده در دقیقه 90 برای استقلال گلزنی کردند.

بازیکنان نفت مسجد سلیمان با توجه به امتیاز میزبانی بازی را تهاجمی آغاز کردند و با وجود نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف و تلاش برای دور زدن خط دفاع استقلال اما نتوانستند موقعیت جدی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

در ادامه استقلال میانه میدان را در اختیار گرفت و به دروازه نفت نزدیک شد. بازیکنان میزبان برای کنترل بازی رو به خشونت آوردند اما کارت‌های زرد حاج‌بابایی داور مسابقه به محمود تیغ‌نورد و کیومرث چراغی از نفت و میلاد فخرالدینی از استقلال سبب کاهش خشونت این دیدار شد.

بازی با تساوی بدون گل دنبال می‌شد تا اینکه در دقیقه 33 نفت با شوت بوحمدان دروازه استقلال را تهدید کرد اما محسن فروزان توپ را دفع کرد. در مقابل استقلال هم توسط آندرانیک تیموریان به شوت از راه دور روی آورد که بی‌نتیجه بود.

سرانجام در دقیقه 42 محمد قاضی توانست با حرکت در محوطه جریمه و استفاده از غفلت مدافعان نفت برای استقلال گلزنی کند تا تیمش نیمه نخست را با یک گل به سود خود خاتمه دهد.

در نیمه دوم نفت مسجد سلیمان به طور کامل کنترل بازی را در دست گرفت، دقیقه 49 ضربه میلاد سلیمان فلاح در محوطه شش قدم به بیرون رفت، دقیقه 57 دروازه استقلال باز شد اما داور اعلام آفساید کرد و دقیقه 59 شوت سلیمان فلاح از کنار تیر دروازه استقلال عبور کرد. در ادامه مهدی کریمیان جایگزین میلاد فخرالدینی شد شاید استقلال بتواند از فشار حملات نفت کم کند.  جایگزینی علیرضا رمضانی بجای جاسم کرار دیگر تغییر در ترکیب استقلال بود.

دقیقه 80 حملات نفت مسجد سلیمان نتیجه داد و داور یک ضربه پنالتی به سود این تیم اعلام کرد اما محسن فروزان پنالتی میلاد زنیدپور را مهار کرد. نفت مسجد سلیمان در لحظات پایانی فشار بی امانی را به دروازه استقلال وارد کرد اما با وجود شایستگی از رسیدن به گل محروم ماند و برخلاف جریان بازی سجاد شهباززاده بر روی ضد حمله گل دیگری را برای استقلال به ثمر رساند. حضور طاحونی بجای برهانی آخرین تعویض استقلال در این دیدار بود و سرانجام بازی 2 بر صفر به سود استقلال تمام شد. با این نتیجه شاگردان قلعه نویی با 18 امتیاز جایگاهشان در صدر جدول را مستحکم‌تر از گذشته سازند. نفت مسجد سلیمان هم با 3 امتیاز در قعر جدول باقی ماند.

[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:34 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

مهرداد پولادی به الشحانیه قطر پیوست

مهرداد پولادی به الشحانیه قطر پیوست

 

مهرداد پولادی

مهرداد پولادی

مهرداد پولادی با قراردادی یک ساله به ارزش حدود 600 هزار دلار به تیم الشحانیه قطر پیوست.

مهرداد پولادی چندمین بازیکن ایرانی است که پس از رقابت‌های جام جهانی 2014 برزیل به لیگ ستارگان قطر پیوسته است.

قرار است در صورتی که ITC این بازیکن در صورت شکایت باشگاه پرسپولیس از سوی فدراسیون فوتبال ایران صادر نشود، فیفا به صورت مستقل اقدام به صدور ITC بازی پولادی کند.

[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 21:31 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

انتقام آرژانتین از آلمان با درخشش آنخل دی ماریا

انتقام آرژانتین از آلمان با درخشش آنخل دی ماریا

 

آندره شورله و آنخل دی ماریا

آندره شورله و آنخل دی ماریا

در ادامه دیدارهای دوستانه ملی که از شب گذشته در اکثر نقاط دنیا در حال برگزاری است در دیداری بسیار حساس تیم‌های ملی فوتبال آلمان و تیم ملی آرژانتین قهرمان و نایب‌ قهرمان جام جهانی 2014 برزیل در شهر دوسلدورف آلمان به مصاف هم رفتند که این مسابقه در نهایت با نتیجه 4 بر 2 به سود آرژانتین به پایان رسید تا این تیم انتقام سختی از ژرمن ها در بازی تکرار فینال جام جهانی 2014 برزیل بگیرد.

پیش از شروع این مسابقه مسئولان فدراسیون فوتبال آلمان از بازیکنانی که با قهرمانی در جام جهانی 2014 برزیل موجبات حک شدن ستاره چهارم روی پیراهن ژرمن‌ها را موجب شده بودند، تقدیر کردند.

این دیدار در قیاس با دیدار فینال جام جهانی تغییرات زیادی داشت که مهم‌ترین تغییر در ترکیب آرژانتین غیبت فوق ستاره این تیم لیونل مسی به دلیل مصدومیت بود.

آلمان نیز در ترکیب اولیه خود نسبت به ترکیب اولیه دیدار فینال جام جهانی هفت تغییر داشت که تعدای از بازیکنان مانند فیلیپ لام، پرمرته ساکر و کلوزه به دلیل خداحافظی از بازی‌های ملی در این مسابقه حضور نداشتند و بقیه نیز به دلیل مصدومیت در این دیدار غایب بودند.

آلبی‌سلسته در این دیدار و در نیمه اول روی دو پاس زیبا از آنخل دی‌ماریا بازیکنی که به تازگی از رئال راهی منچستریونایتد شده است، توسط آگوئرو در دقیقه 20 و لاملا 40 به گل رسید و در شبی که ماریو گومز بعد از مدت‌ها در ترکیب مان‌شافت قرار گرفته بود و موقعیت‌های تک به تک زیادی را هدر می‌داد در نیمه نخست با نتیجه 2 بر صفر از میزبانش پیش افتاد.

در نیمه دوم و در دقیقه 47 باز هم روی پاس دی ماریا، فدریکو فرناندز موفق شد آرژانتین را 3 بر صفر پیش اندازد. در دقیقه 50 نیز دی ماریا بازی درخشان خود را تکمیل کرد و موفق شد در میان بهت تماشاگران آلمان نتیجه را 4 بر صفر کند اما در ادامه ژرمن ها به خود آمدند و موفق شدند در دقیقه 52 توسط شورله و 78 ماریو گوتزه اختلافرا به عدد 2 برسانند.

این مسابقه در نهایت با همین نتیجه 4 بر 2 به سود شاگردان تاتا مارتینو به پایان رسید.

 

در سایر دیدارهای دوستانه نتایج زیر به دست آمد:

اوکراین 1   مولداوی 0

 

لتونی 2   ارمنستان 0

 

دانمارک 1  ترکیه 2

 

جمهوری‌چک 0   آمریکا 1

 

ایرلند 2   عمان 0

 

انگلیس 1   نروژ 0

 

مراکش 0   قطر 0

 

تیم ملی قطر نیز در گروه سوم جام ملت‌های آسیا که از دی ماه به میزبانی استرالیا برگزار می‌شود، با تیم ملی فوتبال کشورمان، امارات و بحرین هم‌گروه است.

[ پنج شنبه 13 شهريور 1393برچسب:, ] [ 17:35 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]

انصاری‌فرد: می‌خواهم گل‌های زیادی برای اوساسونا بزنم

انصاری‌فرد: می‌خواهم گل‌های زیادی برای اوساسونا بزنم

مهاجم ایرانی اوساسونا با خوشحالی از پیوستن به این تیم عنوان کرد می‌خواهد با گل‌های زیاد هواداران اوساسونا را خوشحال کند. او همچنین درباره نقش جواد نکونام در پیوستنش به اوساسونا به صحبت پرداخت.

به گزارش طرفداری، کریم انصاری فرد، مهاجم تیم ملی ایران با باشگاه اوساسونا قرارداد دو ساله امضا کرده و این فصل را در لیگ آدلانته اسپانیا سپری خواهد کرد.

مهاجم فصل گذشته تراکتورسازی سومین ایرانی تاریخ اوساسونا محسوب می‌شود.

او شب گذشته (دوشنبه) پس از پشت سر گذاشتن معاینات پزشکی قرارداد خود را با اوساسونا امضا کرد و در ورزشگاه "ال‌ سادار" به هواداران اوساسونا معرفی شد.

کریم انصاری فرد در نشست خبری خود پس از پیوستن به اوساسونا، گفت:" از پیوستن به باشگاه بزرگی همچون اوساسونا خوشحالم. خیلی خوشحالم که فرصت بازی در این تیم به من رسید. می‌دانم که اوساسونا هواداران وفادار زیادی دارد و هدف من این فصل خوشحال کردن آنهاست."

وی در پاسخ به این سوال که جواد نکونام چقدر در پیوستن او به اوساسونا نقش داشت؟ گفت:" نکونام خیلی از شهر پامپلونا و شهر اوساسونا برایم تعریف کرد. نکونام به من گفت که اوساسونا چه هواداران پرشور و وفاداری دارد. وقتی به اینجا آمدم برخورد هواداران با من خیلی خوب بود و استقبال گرمی از من کردند. خیلی خوشحالم که تصمیم گرفتم اوساسونا را برای ادامه فعالیت‌های فوتبالی‌ام انتخاب کنم."

اوساسونا یکشنبه در هفته‌ دوم لیگ آدلانته برابر ساراگوسا به تساوی یک بر یک رسید. در این دیدار کریم انصاری فرد و جواد نکونام، دو بازیکن ایرانی اوساسونا بازی نکردند اما در ورزشگاه حاضر بودند و بازی تیمشان را تماشا کردند.

انصاری فرد درباره بازی اوساسونا و ساراگوسا گفت: "وقتی جو ورزشگاه ال سادار را دیدم خیلی هیجان زده شدم. هواداران اوساسونا بسیار پرشور هستند و به خوبی تیمشان را تشویق کردند. علاوه بر این بازی خیلی خوبی را به نمایش گذاشتیم و نشان دادیم چه تیم خوبی هستیم. خوشحالم که توانستیم در دقایق پایانی یک امتیاز کسب کنیم."

مهاجم ایرانی ادامه داد: "من در ماه‌های گذشته تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتم و فکر می‌کنم با چند روز تمرین بتوانم با بقیه بازیکنان اوساسونا هماهنگ شوم. هدف من این است که بتوانم گل‌های زیادی در این فصل برای اوساسونا به ثمر برسانم. هواداران اوساسونا بدانند که تمام تلاشم را می‌کنم تا بهترین بازی‌ها را برای اوساسونا به نمایش بگذارم. این تنها دلیلی بود که به خاطرش اوساسونا را انتخاب کردم."

مارینو زولت، مدیر باشگاه اوساسونا نیز با تمجید از کریم انصاری فرد گفت: "انصاری فرد مهاجم کاملی است و ما واقعا به چنین مهاجمی نیاز داشتیم که بتواند بار گلزنی تیم را بر دوش بکشد. مطمئنم با او موفق خواهیم بود. انصاری‌فرد بازیکن بسیار با انگیزه‌ای است و خیلی خوشحالم که او در اوساسونا است."

[ چهار شنبه 12 شهريور 1393برچسب:, ] [ 13:16 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]