یوفا پاسخ رئال مادرید را نمی‌دهد

یوفا پاسخ رئال مادرید را نمی‌دهد

یوفا پاسخ رئال مادرید را نمی‌دهد

میشل پلاتینی

میشل پلاتینی

 یوفا به بیانیه‌ای که باشگاه رئال مادرید صادر کرده و تعجب خود را از اظهار نظر شخصی پلاتینی در خصوص برنده توپ طلا اعلام کرده، پاسخ نخواهد داد. سه نامزد نهایی توپ طلا اول دسامبر معرفی خواهند شد.

مادرید به شدت از صحبت‌های پلاتینی که در گفت‌و‌گو با رسانه‌های اسپانیایی اعلام کرده توپ طلا باید به یکی از بازیکنان تیم ملی فوتبال آلمان که قهرمان جهان شده، اهدا شود، ناراحت شده است.

پلاتینی در این خصوص گفته بود: بازیکنان زیادی شایسته کسب توپ طلا هستند اما نظر من این است که در سالی که جام‌جهانی برگزار شده، این جایزه باید به یکی از بازیکنان تیم قهرمان اهدا شود. این همان حرفی است که چهار سال پیش هم زدم و گفتم توپ طلا را باید به بازیکنان تیم ملی فوتبال اسپانیا داد.

رئال مادرید در بیانیه خود اعلام کرد که او باید در رأی گیری توپ طلا کاملا بی‌طرف باشد و این جایزه یک جایزه انفرادی است که باید به یک بازیکن داده شود و جایزه تیمی نیست بنابراین افتخارات فردی یک بازیکن باید مد نظر گرفته شود.

چهار سال پیش پس از اینکه مسی دو سال متوالی برنده توپ طلا شده بود، پلاتینی اعلام کرده بود که این جایزه باید به بازیکنی داده شود که قهرمان جام‌جهانی 2010 آفریقای جنوبی شده است.

پلاتینی در شب مراسم انتخاب بازیکن سال 2013 پیش‌بینی کرد که مسی رکورد بازیکنانی که سه توپ طلای متوالی کسب کرده‌اند را خواهد شکست و پس از سال گذشته که رونالدو برنده توپ طلا شد، ناراحتی خود را از اینکه این جایزه به ریبری داده نشده اعلام کرد و گفت: فرانک که هر افتخاری را در سال جاری کسب کرده بود، باید برنده توپ طلا می‌شد و این مانند برنده نشدن بازیکنان اسپانیایی در سال 2010 یک مشکل است. فرانک اگر امسال برنده توپ طلا نشد، دیگر نمی‌تواند برنده شود.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ شنبه 8 آذر 1393برچسب:, ] [ 17:56 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]