کارلو آنچلوتی: 16مین پیروزی متوالی را می خواهم؛ بازل به لیورپول برتری دارد

کارلو آنچلوتی: 16مین پیروزی متوالی را می خواهم؛ بازل به لیورپول برتری دارد

کارلو آنچلوتی: 16مین پیروزی متوالی را می خواهم؛ بازل به لیورپول برتری دارد

کارلو آنچلوتی

کارلو آنچلوتی

بعد از پیروزی 1-0 رئال مادرید مقابل بازل در مرحله گروهی چمپیونزلیگ،

آنچلوتی به خبرنگاران گفت:

"ما صدرنشین گروه هستیم، و تیم فوق العاده بوده است. این بازیکنان به خاطر کاری که انجام داده اند، شایسته تقدیر هستند. این روند فوق العاده ای است، اما فصل بسیار طولانی است و ما باید به بازی بعدی فکر کنیم. ما باید به بهبود بخشیدن این روند پیروزی فکر کنیم. هرکاری بتوانیم برای راهیابی به تاریخ باشگاه انجام دهیم، خوب است."

آنچلوتی در مورد بازی نیز گفت: "ما بازی همیشگی خود را انجام ندادیم، چرا که کند تر از حد معمول بودیم. اما بعد از گل، بازی را کنترل کردیم و با تمرکز و فداکاری دفاع کردیم و به لطف آن پیروزی را به دست آوردیم، که مهمترین مسئله است. بازل نسبت به دیدار رفت با فلسفه متفاوتی بازی کرد، چینش متفاوتی داشت و جدی تر و هجومی تر بازی کردند. آنها در پایان بدشانس بودند. در نیمه دوم، ما کمی آسیب پذیر بودیم اما همه جنگیدند و به همین دلیل است که پیروز شده ایم.

به نظر من بازل از لیورپول بهتر بوده است. آنها در شرایط جسمانی خوبی قرار دارند و از سازماندهی خوبی نیز برخوردار هستند. بازی کردن در آنفیلد برای هیچکس آسان نیست، اما فکر می کنم بازل برتری جزئی دارد."

وی در مورد کیلور ناواس نیز افزود: "او خوب بازی کرد، آرام و مطمئن، اما عملکرد خوب خط دفاعی مانع از آن شد که کار زیادی داشته باشد."



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 6 آذر 1393برچسب:, ] [ 21:41 ] [ هادی نوروزی(24) ابدی ]
[ ]